• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SBS Broadcasting mag 'Zender X' starten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rodie
  • Startdatum Startdatum
R

Rodie

SBS Broadcasting, het bedrijf achter SBS 6, NET 5 en Veronica, heeft eind november bij het Commissariaat voor de Media een aanvraag ingediend voor toestemming om als commerciële media-instelling televisieomroep te verzorgen onder de naam 'Zender X'.

Het Commissariaat heeft de gevraagde toestemming inmiddels verleend met ingang van 1 januari 2012, voor een periode van vijf jaar. De toestemming is mede-ondertekend door Eric Eljon, sinds juni vorig jaar commissaris bij het CvdM. Daarvoor was Eljon werkzaam voor SBS, als directeur SBS Productions en Public Affairs. SBS-woordvoerder Dik Nagtegaal: "Het gaat om een licentie voor een extra kanaal bij UPC Digitaal, voor achter de rode knop. Het is zeker niet bedoeld als open kanaal, maar voor partijen die bijvoorbeeld een home shopping licentie voeren."

Ik snap hem niet, komt er dan een soort 'ÉÉN+' kanaal achtig iets 'achter' bijv. SBS6 ?
 
Voortaan wel even bronvermelding bijzetten.

broadcastmagazine.nl
https://www.broadcastmagazine.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5122:sbs-broadcasting-mag-zender-x-starten&catid=53:internationaal&Itemid=56
 
Rodie zei:
Ik snap hem niet, komt er dan een soort 'ÉÉN+' kanaal achtig iets 'achter' bijv. SBS6 ?
begrijpend lezen:Het gaat om een licentie voor een extra kanaal bij UPC Digitaal, voor achter de rode knop. Het is zeker niet bedoeld als open kanaal, maar voor partijen die bijvoorbeeld een home shopping licentie voeren.
Is toch zeer duidelijk.
 
Devil-Strike.net zei:
Voortaan wel even bronvermelding bijzetten.

broadcastmagazine.nl
https://www.broadcastmagazine.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5122:sbs-broadcasting-mag-zender-x-starten&catid=53:internationaal&Itemid=56
oeps. sorry vergeten
 
Terug
Bovenaan