- Berichten
- 510
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo,
Zijn er ook mensen die problemen hebben met het opnemen van series.
Mijn moeder neem trauma centrum op met met het drukken op de record toets.
Elke keer staat het maar voor de helft er op.
Andere opnamen geven geen problemen.
Ze gebruikt de record toets om dat andere manieren te moeilijk zijn voor haar ( ze is bijna 80 ).
Wie heeft er advies.
postcode 1317
Zijn er ook mensen die problemen hebben met het opnemen van series.
Mijn moeder neem trauma centrum op met met het drukken op de record toets.
Elke keer staat het maar voor de helft er op.
Andere opnamen geven geen problemen.
Ze gebruikt de record toets om dat andere manieren te moeilijk zijn voor haar ( ze is bijna 80 ).
Wie heeft er advies.
postcode 1317