D
DieHardNL
Hele rare ervaring met SBS6, gisteren en vandaag.
Andere kanalen werken perfect, maar als ik over switch naar SBS 6 dan heb ik zwart beeld, of het laatste beeld van het vorige kanaal wordt statisch getoond... De SBS 6 zender informatie komt wel goed door. Resultaat is dus bijvoorbeeld SBS 6 zender informatie met een bevroren beeld van RTL 7.
Tevens vaak de "signaalverlies" boodschap, veel vaker dan in het verleden.
Iemand een idee waar ik het moet zoeken?
Andere kanalen werken perfect, maar als ik over switch naar SBS 6 dan heb ik zwart beeld, of het laatste beeld van het vorige kanaal wordt statisch getoond... De SBS 6 zender informatie komt wel goed door. Resultaat is dus bijvoorbeeld SBS 6 zender informatie met een bevroren beeld van RTL 7.
Tevens vaak de "signaalverlies" boodschap, veel vaker dan in het verleden.
Iemand een idee waar ik het moet zoeken?
.
??
)