Samsung ue40h6200 Ci+ ziggo werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sergee

Forum Gebruiker
Berichten
9
Hallo,

De hele middag bezig geweest maar het blijft allemaal niet werken. Analoge zenders zijn te zien, evenals NED1 via digitaal. Software van de tv is geüpdatet, die van de Cam wordt steeds niet geüpdatet, omdat volgens de tv steeds de verbinding verbreekt.

Tips voor deze tv? Ik heb een @smit module.
 
Topicstarter
Topicstarter
S

sergee

Forum Gebruiker
Berichten
9
Ik zie net dat het mogelijk het probleem kan zijn van de module, omdat deze te oud zou zijn? Ik zie in het CI menu dat deze module in aug 2009 gebouwd is.
 

TRaSH

Forum Gebruiker
Berichten
1.237
Internet
  1. Ziggo
Heb je een andere tv waar je hem kan updaten ?
Heb je de frequentie en id goed ingevuld.

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Topicstarter
Topicstarter
S

sergee

Forum Gebruiker
Berichten
9
De freq en id wordt niet gevraagd. De tv vraagt echter wel de postcode, wordt het hierbij dan automatisch gedaan?
 

TRaSH

Forum Gebruiker
Berichten
1.237
Internet
  1. Ziggo
Volgens mij heeft die instelling niks met de ci module te maken maar met de smart opties van je tv,
Volg je wel de stappen plan voor het installeren van een ci module.
Dit doe je na de gewone tv setup.

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Topicstarter
Topicstarter
S

sergee

Forum Gebruiker
Berichten
9
Heb een nieuwe ci 1.3 module binnen gekregen en een nieuwe klant kaart. Bij het er in stoppen van de module kwam direct een authenticatie welke ik nog niet eerder gezien had bij de vorige. Ook heb ik de module direct een update gegeven wat ook werkte. Volgende probleem is de melding 16-04, verschrikkelijk dit allemaal. De kaart is actief volgens Ziggo, dat heb ik al gecontroleerd.

Wat kan ik doen?
 
Topicstarter
Topicstarter
S

sergee

Forum Gebruiker
Berichten
9
Net een NIEUWE smartcard geactiveerd en het werkt nu. Het beeld is echter erg schokkerig dus mag nu verder gaan kijken naar de coax aansluitingen
 
Topicstarter
Topicstarter
S

sergee

Forum Gebruiker
Berichten
9
Wat ik niet begrijp is dat ik nergens de frequentie en het netwerknummer in heb hoeven voeren. Ook erg raar dat een aantal zenders enorm storen, en de meeste zenders goed beeld geven, zelfs de hd-zenders.
 
Topicstarter
Topicstarter
S

sergee

Forum Gebruiker
Berichten
9
Nee ik kijk niet via digitenne, ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan