• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung tablet geen uitgaande post

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

verwp01

Mijn ouders hebben sinds kort een Samsung tab 2 tablet waarmee ze ook willen emailen.
Nu ben ik al een tijdje bezig maar het lukt mij niet om de uitgaande post voor elkaar te krijgen.
Uiteraard heb ik eerst op dit forum gezocht en alle tips geprobeerd.
Ook heb de klantenservice gebeld maar die konden mij ook niet helpen.
Ik heb poort 587 en poort 25 geprobeerd.
Met en zonder het vinkje bij inloggen verplicht en nog gaat de mail er niet uit.
Als ik het via webmail verstuur gaat het wel goed dus dan ligt het niet aan Ziggo zelf.
Ik had ook een tip gekregen beveiligingstype STARTSSL alleen die komt niet in het rijtje voor bij beveiligingstypes.
Alleen SSL/TLS en met of zonder certificaat.
Ik weet het niet meer en anders moeten ze maar via webmail alles gaan doen.

Bedankt alvast voor alle waardevolle tips.
 
Bij mij galxy note 10.1 werken de volgende instellingen: smtp.ziggo.nl, tls als beveiliging type, poort 587, inloggen verplicht aan
 
Mocht je het niet voor elkaar krijgen dan kun je altijd een gmail adres aanmaken. Email gebruik je dan verder niet maar je kan dan wel de SMTP server van gmail gebruiken.

- Uitgaande mailserver: smtp.gmail.com
- Uitgaande server poort: SMTP, 587
- Encryptie: TLS
- Inlognaam: uw gmail email-adres
- Wachtwoord: uw gmail wachtwoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan