• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung tablet actie, zoon tot nu toe geen code ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

ger79

Webcare, Samsung tablet actie, zoon tot nu toe geen code ontvangen

Ik ben al sinds augustus bezig om de tablet code te ontvangen bij de alles in 1 aanbieding voor mijn zoon.
Bel om de 2 weken klantenservice, paradigit, ondertussen wel korting ontvangen voor het ongemak maar tot op heden nog geen code, ons geduld raakt op.
Zie ook nergens waar ik per email een klacht kan indienen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ger79.
Je zult aktief een webcare medewerker moeten benaderen.
Want je zult toch persoonlijke gegevens moeten gaan uitwisselen.

Aan jouw synoniem hier kan geen enkele webcare medewerker weten welke klant bij Ziggo jij bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan