• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung SyncMaster TA550

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

thoogerw

Ik heb een Samsung SyncMaster TA550 welke ik origineel heb gekocht voor een computerbeeldscherm, maar ik gebruik hem nu als TV. Ik heb sinds kort Ziggo, maar nu krijg ik via de CI+ Module en Ziggo Smartcart alleen maar "gecodeerd signaal" in beeld.

Ik heb bij mijn normale TV de Smartcart geïnstalleerd en ook via de decoder, maar helaas werkt het op de TA 550 niet. De SyncMaster staat niet in het rijtje met Ziggo gecertificeerde TV's. Houdt het dan gewoon op, of zijn er nog andere mogelijkheden?

Bedankt.
 
Als die niet Ziggo gecertificeerd is en hij doet het niet dan houd het op met het gebruiken van een CI+ Module. Je kan dan het beste een hd decoder kopen zoals bijvoorbeeld een Humax :-P
 
Ik heb een Samsung SyncMaster TA550 welke ik origineel heb gekocht voor een computerbeeldscherm, maar ik gebruik hem nu als TV. Ik heb sinds kort Ziggo, maar nu krijg ik via de CI+ Module en Ziggo Smartcart alleen maar "gecodeerd signaal" in beeld.

Ik heb bij mijn normale TV de Smartcart geïnstalleerd en ook via de decoder, maar helaas werkt het op de TA 550 niet. De SyncMaster staat niet in het rijtje met Ziggo gecertificeerde TV's. Houdt het dan gewoon op, of zijn er nog andere mogelijkheden?

Bedankt.

je moet even kijken of je Samsung niet toevallig een CI slot heeft ipv CI+. Dan werkt een CI+ module niet en kan je eventueel een Alphacrypt kaart gebruiken.
 
De handleiding zegt iets over CI/CI+. Op pagina 53 van de manual staat jouw type bij de TA350 die CI+ heeft. Dus jouw model hoogstwaarschijnlijk ook.

Je geeft niet aan of je NL1 wel kunt ontvangen.

Kan dat niet, dan zijn je instellingen niet goed.

Kijk in het CI+ gedeelte onder "samsung".
 
Bedankt. Ik ga een HD recorder aanschaffen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan