- Berichten
- 2.200
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Deze discussie van mezelf heb ik ook in dit nieuwe forum gezet omdat er weinig response kwam in het oude.
Na de nieuwste update via tvhome op 8 januari had ik gisteren, maandag 18 februari, mijn eerste storing.
Tijdens het bekijken van een opname wilde ik de eerste 10 (extra opname) minuten doorspoelen middels de 30 seconden knop.
Toen ik 2x gedrukt had stopte de Samsung en startte hij opnieuw op. Er werd zelfs een HDD CHECK gedaan. Als ik de Samsung opnieuw opstart (handmatig) doet hij dit niet eens.
Vervolgens wilde ik hetzelfde programma opnieuw kijken en wederom sloeg hij vast.
Nu startte hij niet opnieuw op maar bleef hangen. Dus moest ik handmatig de Samsung aan- en uitzetten middels de knop op de achterzijde van de decoder.
Hierna probeerde ik een ander programma waarna geen storing optrad.
Ondertussen is dit nu een 4 tal keren voorgevallen. Toeval is dat het alleen bij de zender Zone Reality plaatsvindt.
Ik lees meer in het Forum dat het zou kunnen door het volraken van de HDD. Ik heb er een 400 GB DB35 schijf in zitten.
Iemand een idee?
Na de nieuwste update via tvhome op 8 januari had ik gisteren, maandag 18 februari, mijn eerste storing.
Tijdens het bekijken van een opname wilde ik de eerste 10 (extra opname) minuten doorspoelen middels de 30 seconden knop.
Toen ik 2x gedrukt had stopte de Samsung en startte hij opnieuw op. Er werd zelfs een HDD CHECK gedaan. Als ik de Samsung opnieuw opstart (handmatig) doet hij dit niet eens.
Vervolgens wilde ik hetzelfde programma opnieuw kijken en wederom sloeg hij vast.
Nu startte hij niet opnieuw op maar bleef hangen. Dus moest ik handmatig de Samsung aan- en uitzetten middels de knop op de achterzijde van de decoder.
Hierna probeerde ik een ander programma waarna geen storing optrad.
Ondertussen is dit nu een 4 tal keren voorgevallen. Toeval is dat het alleen bij de zender Zone Reality plaatsvindt.
Ik lees meer in het Forum dat het zou kunnen door het volraken van de HDD. Ik heb er een 400 GB DB35 schijf in zitten.
Iemand een idee?