F
fatihbatur
Goeiedag medemensen,
Ik heb afgelopen weken mijn televisie abo, verandert naar Alles in 1 Plus & Turk pakket uitgebreid. ( had ik al )
Ik had al een standaard Samsung en die gebruikte ik, alleen bij het upgraden kreeg ik een veldje take a samsung hd recorder 229 euro bijbetaling ofzo iets dergelijks, dit heb ik over het hoofd gezien.
Weet iemand misschien of ik nog steeds korting kan krijgen bij het omswitchen naar HD recorder van Samsung of Humax? :giveup:
Ditte dus
Heb je liever een ander ontvanger? Kies dan voor het Installatiepakket Digitale Televisie HD: nu voor € 99 (normaal voor € 328,95). Of neem een harddisk recorder en betaal slechts € 229 (normaal € 428,95).
Ik heb afgelopen weken mijn televisie abo, verandert naar Alles in 1 Plus & Turk pakket uitgebreid. ( had ik al )
Ik had al een standaard Samsung en die gebruikte ik, alleen bij het upgraden kreeg ik een veldje take a samsung hd recorder 229 euro bijbetaling ofzo iets dergelijks, dit heb ik over het hoofd gezien.
Weet iemand misschien of ik nog steeds korting kan krijgen bij het omswitchen naar HD recorder van Samsung of Humax? :giveup:
Ditte dus
Heb je liever een ander ontvanger? Kies dan voor het Installatiepakket Digitale Televisie HD: nu voor € 99 (normaal voor € 328,95). Of neem een harddisk recorder en betaal slechts € 229 (normaal € 428,95).
Laatst bewerkt door een moderator: