• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung (standaard) omswitchen naar HD recorder?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fatihbatur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fatihbatur

Goeiedag medemensen,

Ik heb afgelopen weken mijn televisie abo, verandert naar Alles in 1 Plus & Turk pakket uitgebreid. ( had ik al )

Ik had al een standaard Samsung en die gebruikte ik, alleen bij het upgraden kreeg ik een veldje take a samsung hd recorder 229 euro bijbetaling ofzo iets dergelijks, dit heb ik over het hoofd gezien.

Weet iemand misschien of ik nog steeds korting kan krijgen bij het omswitchen naar HD recorder van Samsung of Humax? :giveup:

Ditte dus

Heb je liever een ander ontvanger? Kies dan voor het Installatiepakket Digitale Televisie HD: nu voor € 99 (normaal voor € 328,95). Of neem een harddisk recorder en betaal slechts € 229 (normaal € 428,95).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Korting geld alleen bij afsluiten van een Alles-in-1 Pakket. Vrees dus dat alsnog korting gaan krijgen dus lastig gaat worden.
 
Korting geld alleen bij afsluiten van een Alles-in-1 Pakket. Vrees dus dat alsnog korting gaan krijgen dus lastig gaat worden.
Dit heb ik afgelopen week over het hoofd gezien, maar weet zeker dat het erbij stond :x
 
samsung hd recorder

samsung hd recorder
Begin er niet aan het is niets dan ellende
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan