Sinds vandaag maak ik gebruik van telefonie via Multikabel. Alleen werkt nu de nummerweergave niet meer. Weet iemand toevallig of dit toestel FSK ondersteunt? Ik kan hier niks over terugvinden in de handleiding en ook niet op internet. Het toestel is ongeveer 8 jaar oud. Of kan er nog een andere oorzaak zijn? Modem, basisstation en handset heb ik al gereset, maar geen resultaat.

