• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung SP-R5200 DECT nummerweergave

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tbest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
72
Sinds vandaag maak ik gebruik van telefonie via Multikabel. Alleen werkt nu de nummerweergave niet meer. Weet iemand toevallig of dit toestel FSK ondersteunt? Ik kan hier niks over terugvinden in de handleiding en ook niet op internet. Het toestel is ongeveer 8 jaar oud. Of kan er nog een andere oorzaak zijn? Modem, basisstation en handset heb ik al gereset, maar geen resultaat.
 
tbest zei:
Sinds vandaag maak ik gebruik van telefonie via Multikabel. Alleen werkt nu de nummerweergave niet meer.
Probeer het basisstation eens van de spanning te halen en er weer op te zetten.
succes,
Tom
 
tbest zei:
Staat toch in de titel van dit topic :wink:
Oops, ik geloof dat ik maar niet meer zo laat door moet gaan.
De meeste (oudere) telefoons/nummermelders ondersteunen enkel DTMF dat KPN gebruikt.
 
Deze telefoon kent geen FSK, je kunt een DTMF naar FSK converter kopen.. Een nieuwe telefoon lijkt me beter..
 
Dank voor jullie reakties. Ligt idd aan het toestel, want zojuist getest met een geleende Siemens Gigaset A140 en hiermee werkt het wel. Overweeg nu om een nieuw Panasonic toestel aan te schaffen.

Offtopic: Volgens mij loopt de tijd van de server 9 uur voor 8O
 
tbest zei:
Offtopic: Volgens mij loopt de tijd van de server 9 uur voor 8O

Je tijdzone staat niet goed in je profiel denk ik. Dat kun je instellen bij "profiel" bovenaan. Sommige mensen hebben standaard een verkeerde tijdzone bij het aanmelden op het forum gekregen, misschien door een instelling in de windows browser. De tijd op de server en het forum zelf lopen wel goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan