Samsung SMT C7140 wist uit zichzelf opgenomen programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ziggozaggo

Forum Gebruiker
Berichten
2
Beste forumgebruikers,

Ik heb sinds de start van mijn Ziggo-abonnement een Samsung SMT C7140 als PVR erbij genomen. Ik kom er steeds meer achter dat dit toch een redelijk rampzalig apparaat is. Op het moment dat ik een programma aan het bekijken ben van de HD recorder en die stop, en dan later weer terug wil kijken, zie ik de volgende keer dat het programma van de HDrecorder verdwenen is! of ik krijg een mededeling dat het programma 'leeg is of niet bestaat'.

Ik wordt er een beetje moedeloos van, weet iemand hier een oplossing voor?

vr. groet
 

Zapp Brannigan

Forum Gebruiker
Berichten
3.611
Heb je wel eens door de instellingen gelopen? Je kunt het automatisch wissen van oude opnames als de schijf vol dreigt te raken uitzetten, je loopt dan wel de kans dat nieuwe opnames mislukken.
 
Topicstarter
Topicstarter
Z

ziggozaggo

Forum Gebruiker
Berichten
2
mnn ik kan nu helemaal niet meer bij de harde schijf

ik heb dit wel ns eerder meegemaakt, maar nu is 't weer aan de hand: ik kan met de AB niet meer bij de harde schijf. Zappen lukt nog wel, maaar ik kan niet meer in de TV-gids, en ook geen bestanden afspelen of opnemen. kan dus niet de batterij zijn, want anders zou de hele AB niet werken. iemand een ID waar dit aan kan liggen?:?::?:
 

honda

Forum Gebruiker
Berichten
227
samsung smt 7140

ik zouw als ik dit lees naar ziggo bellen want er is dan toch iets aan de hand je hebt 2 jaar garantie en probeer dan een andere te krijgen anders blijf je er mee zitten en dat is niet de bedoeling ! :pompom::applause:
 

Hans Nootdorp

Forum Gebruiker
Berichten
1
Ook bij mij verdwijnen er regelmatig opnames nadat ik een opname gedeeltelijk heb bekeken. Dit gebeurt ook als de HDD niet vrijwel vol is; bijv. nog 50G aan vrije ruimte. Ik heb de STB al een jaar of 3 en dit probleem heeft hij vanaf het begin gehad. Samsung: is dit probleem bij jullie bekend? Of heeft iemand anders een oplossing?
 

pjutr

Forum Gebruiker
Berichten
846
Alles kwijt

Gisteravond bleek dus zomaar 239 Gb aan opgenomen materieel vakkundig gewist. Automatisch wissen heeft altijd op 'uit' gestaan. Bovendien is die functie niet om de hele schijf te formatteren. Er is ook nooit eerder een spontane wisactie van welk opgenomen materiaal dan ook geweest.

Eergisteren had ik al dat de HD 'niet beschikbaar' was: timeshift werkte niet en de bibliotheek opende zich ook niet. Na herstel van de fabrieksinstellingen leek alles opgelost, maar dat heeft dus precies 24 uur geduurd.

Wat een rampzalig k... apparaat is dit, zeg!

Ziggo HD zegt dat ze niets voor mij kunnen betekenen...
 

Arie_O

Forum Gebruiker
Berichten
189
Ik heb in een 8 maanden al de derde apparaat gekregen, en één monteur op bezoek gehad.
Deze stelde vast dat het niet aan de bekabeling lag.
Ziggo doet er niets mee.
Inderdaad ziggo is een waardeloos bedrijf geworden.




gr. Arie :censored:
 

honda

Forum Gebruiker
Berichten
227
ik heb geen problemen met de 7140B
maar dat het bedrijf momenteel waardeloos is ben ik roerend met je eens
hoe groter het word de service word alleen maar slechter
ik was even vergeten te vermelden dat ik hem weinig gebruik wan ik heb er nog meer maar ik houd er wel rekening mee daarom zet ik ook geen belangrijke dingen hier op :pompom::applause::applause:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

pjutr

Forum Gebruiker
Berichten
846
ik heb geen problemen met de 7140B
maar dat het bedrijf momenteel waardeloos is ben ik roerend met je eens
hoe groter het word de service word alleen maar slechter :pompom::applause:

Ik heb er een jaar lang ook geen echte problemen mee gehad.

Een waarschuwing is dus op zijn plaats aan ieder die opgenomen materiaal voor langere tijd denkt te kunnen bewaren.
 

batraaf

Forum Gebruiker
Berichten
236
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ook regelmatig dat de hdd niet beschikbaar was.
Achterop even uitzetten was de oplossing.
Schijnbaar is de matige kwaliteit van de sata-kabel de boosdoener.
Als je uit de garantie bent, even een nieuw kabeltje proberen.
Maar na een telefoontje kreeg ik wel een nieuwe.
Zat nog wel in de garantie.
Wel een gebruikte, maar het probleem is nog steeds weg, na een paar maanden in gebruik te hebben.
Was wel in de garantie.
Jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan