Samsung smart tv On demand stopt na 50 min

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rijnsburger

Forum Gebruiker
Berichten
24
Ik heb sinds kort een Samsung smart tv met smartHub.
De internet verbinding loopt via cath5 utp kabel naar het modem/router van Ziggo op de hoofd outlet nr1.
Ik heb een speedtest gedaan en de download zit tussen 70 mb en 80 mb.
Als ik via OD een serie of film kijk valt de verbinding na 50 min weg en stopt OD.
Ik heb als test een laptop aangezet met een film op netflix van twee uur en deze wordt moeiteloos afgespeelt.

Wat kan dit zijn?
Hoorde in de wandelgang dat het OD via internet snel overbelast is?
Wanneer wordt de capaciteit opgevoerd??

Kees

Gisteren contact gezocht met Ziggo op twitter die kwamen er achter dat er nog een firm update was voor de Samsung tv.
Ik had de laatste al gedaan maar het bleek dat er vlak na die er een nieuwe uitgekomen was.
Ik heb het getest en een aflevering van een serie kanik nu weer normaal bekijken, wel zit er storing in het beeld ( water ).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan