• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung OP TV functie werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Q

Qball

Sinds de overgang naar UPC/Ziggo (herscannen kanalen) werkt de smarthub optie OP TV niet meer op mijn samsung (2013) tv.

Als ik de tv aanzet zie ik alleen grijze blokken die niet gevuld zijn. Als ik dan even tv kijken en de smarthub weer open dan zijn de blokjes gevuld maar als ik een zender selecteer dan volgt de melding dat OP TV opnieuw geinstalleerd moet worden.

Ik heb dit al diverse malen opnieuw ingesteld, en zowel Ziggo als UPC gekozen maar ik krijg het systeem niet werkend. Meer mensen hier last van? En eventueel een oplossing?
 
Sinds de overgang naar UPC/Ziggo (herscannen kanalen) werkt de smarthub optie OP TV niet meer op mijn samsung (2013) tv.

Als ik de tv aanzet zie ik alleen grijze blokken die niet gevuld zijn. Als ik dan even tv kijken en de smarthub weer open dan zijn de blokjes gevuld maar als ik een zender selecteer dan volgt de melding dat OP TV opnieuw geinstalleerd moet worden.

Ik heb dit al diverse malen opnieuw ingesteld, en zowel Ziggo als UPC gekozen maar ik krijg het systeem niet werkend. Meer mensen hier last van? En eventueel een oplossing?

De Smart TV wel bekabeld (internet) aangesloten? Via Wifi werkt het bij mij ook niet namelijk, bekabeld wel..

Even een update... Het werkt bij mij ook niet meer...:giveup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werk bekabeld. Contact gehad met ziggo webcare hierover. Medewerker daar heeft ook dit probleem en gaat het uitzoeken.
 
Werk bekabeld. Contact gehad met ziggo webcare hierover. Medewerker daar heeft ook dit probleem en gaat het uitzoeken.


Wachten af dan... Wat betreft de 'harmonisatie' werkt niet alles "harmonieus"...:rolleyes:
 
Nogmaals op tv opnieuw ingesteld en gekozen voor UPC ipv Ziggo. Gaat nu goed, even afwachten of het blijft werken...
 
Hier ook voor de optie UPC gekozen en warempel..het werkt

Dat wou ik net gaan voorstellen. :cool:

Hier ook de provider voor 'op tv' naar UPC veranderd gisteravond, gelukkig is de keuze er ondanks een Ziggo postcode gebied.
 
Ziggo App??

was me ook al opgevallen, inderdaad provider opnieuw instellen, en kiezen voor UPC i.p.v. Ziggo, en alle daar is alles weer als vanouds beschikbaar.

Bedankt voor de tip.

Is dit ook voor de kanaalindeling op de Ziggo app van toepassing? hier staan nog steeds bij mijn de oude ziggo voorkeuze kanaal nrs in, verwarrend met de nieuwe zenderindeling van het vernieuwde Ziggo kanalen aanbod, sinds de omschakeling van het netwerk? ??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ook voor de optie UPC gekozen en warempel..het werkt
Moet ik maar eens gaan zoeken waar ik dat kan instellen aangezien ik alternatieve opties gebruik, of staat dit niet bij het "plug and play" gebeuren ?
Moet toegeven dat ik de functie zo weinig gebruik dat ik niet eens weet waar ik dit dan zou moeten invullen.. Maar het lijkt me erg vervelend als ik al met de pc de zenderlijst heb bewerkt en ik toch weer ergens iets moet instellen.
(Ik kies voor Taal Nederlands maar voor land overig zodat ik zelf de kanalen kan instellen,ik weet niet meer uit mijn hoofd (schaamrood) of ik dan ook nog een provider daar kan invullen (of moet invullen).. )
 
Geen OP TV Samsung

Bij mij werkt het nog steeds niet. Ik zal wel iets fout doen.
Moet je alle gegevens dan ook weer invullen bij UPC?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan