C
Cristien
Op advies van Ziggo heb ik zo,n kastje gekocht.
Ik heb een Sony Bravia tv ful HD.
De digitale ontvanger doet het een paar dagen en dan geeft hij storing.Hij gooit het beeld doorelkaar. Naar dat ik reset doet hij het weer een paar dagen.
De ontvanger is 3 weken oud, en geeft voor 100000 weken ellende.
Bij de digitale helpdesks weten ze ook geen oplossen)(ze komen met van die standaard verhalen die ze van een kaart oplezen(typen)
Ondertussen voel ik mij behoorlijk genaaid en heb spijt als haren op mijn hoofd van deze decoder.
Mijn zoon heeft een Humax en daar zijn nooit problemen.
Ik gebruik geen splitter en heb geen lange kabel (die de storing zou kunnen veroorzaken.
Kan iemand mij advies geven of een tip?
Ik heb een Sony Bravia tv ful HD.
De digitale ontvanger doet het een paar dagen en dan geeft hij storing.Hij gooit het beeld doorelkaar. Naar dat ik reset doet hij het weer een paar dagen.
De ontvanger is 3 weken oud, en geeft voor 100000 weken ellende.
Bij de digitale helpdesks weten ze ook geen oplossen)(ze komen met van die standaard verhalen die ze van een kaart oplezen(typen)
Ondertussen voel ik mij behoorlijk genaaid en heb spijt als haren op mijn hoofd van deze decoder.
Mijn zoon heeft een Humax en daar zijn nooit problemen.
Ik gebruik geen splitter en heb geen lange kabel (die de storing zou kunnen veroorzaken.
Kan iemand mij advies geven of een tip?