• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung F8000 serie smart hub Ziggo CI+ 1.3

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jochiehans

Op mijn hagelnieuwe samsung UE46F8000 kreeg ik smart hub met geen mogelijkheid aan de gang. Geen apps, af en toe opeens een zwart scherm, de melding dat er verbinding gezocht werd die na tien minuten nog niet gelukt was enz. Ik kon er geen touw aan vast knopen.

Totdat mij te binnen schoot dat deze functionaliteit de CI+ module 1.3 niet nodig heeft. Ik heb de module dus verwijderd en voila de smart hub werkte!

Nu het ongelofeloze: toen ik de CI+ module er weer in stopte bleef alles werken! Vraag niet hoe het kan maar geniet ervan..

FYI: Volgens de instellingen (menu -> zender -> algemene interface -> CI-menu -> on demand) heb ik on demand aanstaan maar ik moet dat nog uitzoeken. Inmiddels heb ik gezien dat het werkt.

Ik dacht ik plaats maar gauw een berichtje opdat er niet nog meer mensen een hele avond verkloten met de kennelijke problemen tussen Ziggo CI+ 1.3 en Samsung smart hub.:mrgreen:

.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HELP!

Ik heb een probleem, gisteren EU40F8000 aangeschaft maar smart hun werkt niet? Iemand die me kan helpen! :shock:
 
Ik had dit met mijn samsung ook, totdat ik de software liet upgraden naar een nieuwe versie. Probeer dit ook eerst!
 
Ik had hier ook last van en kwam er met de helpdesk van Samsung niet uit.

Na de update heb ik cam verwijderd en de smarthub gereset. Dat werkte prima, vervolgens de cam er weer in en het blijft dan inderdaad werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan