R
robertjc
Ik heb al een tijdje last van blokken die na een tijdje op het scherm verschijnen, wat later gaat het beeld helemaal in de soep. Wordt mijn decoder te warm ? (Hij staat onder een Bose lifestyle unit ('t een boven op 't ander). Heeft iemand anders dit al eens gezien. De signaal sterkte die binnekomt staat op 80% - vrij goed naar ik begrijp. Tja in afwachting van een nieuwe HDTV wil ik natuurlijk meteen goed aan de slag (er is al een andere post om te te adviseren wat ik zou moeten doen : alphacrypt kopen of wachten op CI+ CAM
Dank voor de hulp
Dank voor de hulp