H
honda
ik heb sinds woensdag 17 december problemen met mijn samsung 360R:!:
de voorkeur lijsten veranderen en de radio voorkeur lijst was in eens verdwenen en zag veel zenders het woord not complete staan:!:
er stond toen bij storingen van Ziggo dat er problemen waren met de samsung 360 er werd toen mee gedeeld dat als je problemen had de spanning 1 minuut eraf moest halen en dan zouw het(tijdelijk) op ge lost moeten zijn zoniet dan moest je de help desck bellen :!:
dat heb ik gedaan om dat mijn probleem niet op gelost is:!:
maar van de help desck word je ook niet wijzer !hij begon weer over een fout melding te praten wat hele maal het probleem niet is:!:
ik heb toen gezegt dat ik dan dan de ontvanger ging resetten maar dat heeft ook niets geholpen:!:
nu word er weer over een fout melding gesproken bij storingen:!:
volgens mij hebben ze van ziggo veranderingen aan gebracht in het digitale plat form zodat deze onvangers daar niet goed op reageren:!:
er zijn twee mogelijk heden een aanpassing maken of een nieuwe soft ware zo dat de ze problemen op gelost worden:!:
dit probleem is eerder ook al voor gekomen toen het nog casema was er toen nieuwe software gekomen en het was op gelost dat zal nu ook zo op gelost moeten worden:!:
daar om wil mijn dealer geen samsungs 360 meer verkopen om dat er veel problemen mee zijn:!:
de voorkeur lijsten veranderen en de radio voorkeur lijst was in eens verdwenen en zag veel zenders het woord not complete staan:!:
er stond toen bij storingen van Ziggo dat er problemen waren met de samsung 360 er werd toen mee gedeeld dat als je problemen had de spanning 1 minuut eraf moest halen en dan zouw het(tijdelijk) op ge lost moeten zijn zoniet dan moest je de help desck bellen :!:
dat heb ik gedaan om dat mijn probleem niet op gelost is:!:
maar van de help desck word je ook niet wijzer !hij begon weer over een fout melding te praten wat hele maal het probleem niet is:!:
ik heb toen gezegt dat ik dan dan de ontvanger ging resetten maar dat heeft ook niets geholpen:!:
nu word er weer over een fout melding gesproken bij storingen:!:
volgens mij hebben ze van ziggo veranderingen aan gebracht in het digitale plat form zodat deze onvangers daar niet goed op reageren:!:
er zijn twee mogelijk heden een aanpassing maken of een nieuwe soft ware zo dat de ze problemen op gelost worden:!:
dit probleem is eerder ook al voor gekomen toen het nog casema was er toen nieuwe software gekomen en het was op gelost dat zal nu ook zo op gelost moeten worden:!:
daar om wil mijn dealer geen samsungs 360 meer verkopen om dat er veel problemen mee zijn:!: