• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung DCB-H360R te koppelen aan harddisk recorder?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter helm.inc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

helm.inc

Heb bij BCC gekozen om mijn full-hd bravia aan deze HD tuner te koppelen vanwege de extra beeldkwaliteit. Wat ik echter steeds meer begin te missen is een hard disk recorder. Is er inmiddels een HD tuner én recorder voor Ziggo beschikbaar, of is er een andere oplossing?

Of kan ik boven in de slaapkamer, waar ik gewoon analoog kijk op een oude breedbeeld TV (geen flatscreen), een hd recorder neerzetten?

alvast dank!
 
Re:

Ik heb gisteren met mijn Pioneer HD-recorder getest. Daarvoor heb ik de decoder en de HD-recorder (inkomende scartaansluiting) verbonden. Daarna source 'L1' gekozen en kon daarna een stukje van de WDR opnemen. Andere zenders heb ik nog niet getest. Maar het werkt in ieder geval voorlopig wel.
 
Heb bij BCC gekozen om mijn full-hd bravia aan deze HD tuner te koppelen vanwege de extra beeldkwaliteit. Wat ik echter steeds meer begin te missen is een hard disk recorder. Is er inmiddels een HD tuner én recorder voor Ziggo beschikbaar, of is er een andere oplossing?

Of kan ik boven in de slaapkamer, waar ik gewoon analoog kijk op een oude breedbeeld TV (geen flatscreen), een hd recorder neerzetten?

alvast dank!

Volgens de planning komt in het Ziggo / casema gebied in juni een HD-PVR ontvanger beschikbaar die ook gebruikt gaat worden voor VOD.
 
Volgens de planning komt in het Ziggo / casema gebied in juni een HD-PVR ontvanger beschikbaar die ook gebruikt gaat worden voor VOD.

Als we dat ding gebruiken in het MK gebied, dan doet ie het niet ?
Of wordt dat dan alleen officieel niet ondersteund en doet ie het daar dan ook ?
 
Voor gebruik buiten het casema gebied wordt een nieuwe release ontwikkeld en moeten tevens nog een aantal aanpassingen in de netwerken worden uitgevoerd. De box kan daardoor problemen opleveren voor niet interactief / VOD gebruik. VOD werkt zowieso (nog) niet buiten het casema gebied.
 
Voor gebruik buiten het casema gebied wordt een nieuwe release ontwikkeld en moeten tevens nog een aantal aanpassingen in de netwerken worden uitgevoerd. De box kan daardoor problemen opleveren voor niet interactief / VOD gebruik. VOD werkt zowieso (nog) niet buiten het casema gebied.

Oke bedankt anoniem.

Wat is precies de planning voor de aanpassingen van de netwerken en de nieuwe release van de HD-PVR ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan