N
Nozel
Als ik de timer gebruik van de decoder en opneem op video is de informatiebalk onderin permanent in beeld. Niet bruikbaar dus. Als ik de decoder permanent aan laat staan (en dus niet de timer gebruik) gaat het wel goed. Weet iemand een oplossing?
Ik wil dus graag decoder en video met een timer instellen om op te nemen. Zoeken in dit forum en via Google heeft helaas (nog) niets opgeleverd.
Alvast bedankt!
Jeroen
Ik wil dus graag decoder en video met een timer instellen om op te nemen. Zoeken in dit forum en via Google heeft helaas (nog) niets opgeleverd.
Alvast bedankt!
Jeroen
nog altijd niet, en zal er waarschijnlijk nooit komen.