• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung DCB-B270R en Mediacenter

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bouwm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bouwm

Ik doe iets fout maar weet niet wat? De coax gaat in de samsung en deze verbind ik door met mijn MC. Mijn MC herkent de samsung niet en zodoende kan ik niet configureren. Wie weet raad?
 
Ik doe iets fout maar weet niet wat? De coax gaat in de samsung en deze verbind ik door met mijn MC. Mijn MC herkent de samsung niet en zodoende kan ik niet configureren. Wie weet raad?
Ik neem aan dat je je MC via SCART aangesloten hebt? Want alleen via de doorlus coax ziet je MC dus alelen het analoge signaal.
 
Nee, Ik ga de decoder via smartkabel verbinden met MC. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan