• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung C6000 + C1 module. TV gaat zelf aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MenG

Hallo allemaal,

Sinds gister hebben we een module aangeschaft. De installatie ging perfect. TV doet wel erg lang met opstarten maar dat nemen we voor lief. Alleen nu gaat de TV vanzelf aan. Vannacht om 3 uur stond hij aan toen mijn vriend beneden kwam. Toen ik vanmorgen opstond stond de TV weer aan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groetjes Grietje
 
Het was een instelling. De TV ging een up-date uitvoeren na 2 uren. Na de up-date ging de TV automatisch aan. Nu heb ik hem op nooit gezet en is er niks meer aan de hand. Lang leven de Samsung hulp lijn :pompom:
 
Mijn D5000 ging spontaan aan tot ik de netwerk afstandsbediening optie in het menu had uitgeschakeld. En ja, hij hangt dus aan het netwerk.
 
Dat is ook zo handig inderdaad. Hoe lang duurt het opstarten van de tv bij jou?
 
Geen idee, seconde of 15? Gevoelsmatig te lang in elk geval. :cry:

Oke. Dat is niet erg lang. Bij ons duurt het 5 minuten. Vanmorgen met een stopwatch gekeken.. Dat klopt dus niet helemaal..
 
Oke. Dat is niet erg lang. Bij ons duurt het 5 minuten. Vanmorgen met een stopwatch gekeken.. Dat klopt dus niet helemaal..

Lijkt me niet. Eerst komt het opstarten van de TV, dat gok ik op een seconde of 10. Daarna komt de authorisatie van de CI+ (Smit) module en dat is ook nog een seconde of 5 bijelkaar denk ik. Overigens heb ik het wel over een UExD5000 en niet een 6000, maar daar staat tegenover dat de 5000 niet als snelheidsmonster bekend staat. :)
 
Lijkt me niet. Eerst komt het opstarten van de TV, dat gok ik op een seconde of 10. Daarna komt de authorisatie van de CI+ (Smit) module en dat is ook nog een seconde of 5 bijelkaar denk ik. Overigens heb ik het wel over een UExD5000 en niet een 6000, maar daar staat tegenover dat de 5000 niet als snelheidsmonster bekend staat. :)

Hmm heel snel hoeft ook niet hoor.. Maar dit gaat wel rete langzaam.. Zelf ik ben nog sneller :wink:

Zal vanavond Samsung wel even bellen om te vragen of ze misschien een oplossing hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan