- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
Vraagje aan de wat ervaren linux gebruikers.
Zit met een Samba probleem en dat is het instellen van, nu maakt Openelec(openelec.tv) na install ervan samba folders aan die ook netjes gezien worden door win7, probleem is dat het gewoon niet vooruit tebranden is, download ik van samba share dangaat het met 90MB/s maar upload is gewoon rete traag a 25a30MB/s iemand een idee hoe dat kan en eventueel hoe optelossen?
Zit met een Samba probleem en dat is het instellen van, nu maakt Openelec(openelec.tv) na install ervan samba folders aan die ook netjes gezien worden door win7, probleem is dat het gewoon niet vooruit tebranden is, download ik van samba share dangaat het met 90MB/s maar upload is gewoon rete traag a 25a30MB/s iemand een idee hoe dat kan en eventueel hoe optelossen?