- Berichten
- 1.384
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Een poos geleden is op kanaal 970 Salto 1 toegevoegd in Amsterdam. Ik zag zojuist dat inmiddels op kanaal 971 nu ook Salto 2 te ontvangen is. Mooi zo!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fruitcake zei:Regiozenders ok, maar deze amateurzenders zijn echte zonde van de ruimte.![]()
henkjan99 zei:Weet iemand trouwens de instelcode van Amsterdam? Ik wil die zenders ook wel eens bekijken! ;-)


den Tsaar zei:105
Je kunt natuurlijk ook overwegen een verhuizing te maken naar de mooiste en meest dynamieke stad van ons land![]()
henkjan99 zei:Waarom wel in Amsterdam regio tv en niet in Apeldoorn (of de rest van Nederlandse gemeenten)?
Weet iemand trouwens de instelcode van Amsterdam? Ik wil die zenders ook wel eens bekijken! ;-)

fruitcake zei:Regiozenders ok, maar deze amateurzenders zijn echte zonde van de ruimte.![]()
In principe iedere liefhebber van video/tv maken kan namelijk voor relatief weinig kosten uitzenden op deze kanalen. Eigenlijk een soort Youtube, maar dan gewoon op televisie en nog non-commercieel ook.
mokum64 zei:Een poos geleden is op kanaal 970 Salto 1 toegevoegd in Amsterdam. Ik zag zojuist dat inmiddels op kanaal 971 nu ook Salto 2 te ontvangen is. Mooi zo!



Als er dan toch een logo in beeld moet: Alleen grijs doorzichtig staat 'sjiek' en is minder storend i.m.h.o.!