- Berichten
- 2.994
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Op de volgende zenders heb ik storing (last van een flitsend beeld) en dit is nu al 3 dagen het geval (postcode 3014):
Net 5
SBS 6
RTL 7
Jetex/ Veronica
Talpa/ Nickelodeon
TMF
Volgens de technische dienst van UPC ligt het niet aan UPC maar aan de zenders zelf. Persoonlijk geloof ik er niets van en vermoed dat UPC met het systeem aan het klungelen is om het Nagravision platform voor maandag klaar te hebben om nieuwe STC's (Thomson) te testen. Zoals gewoonlijk zijn Sagem gebruikers de dupe hiervan en UPC liegt te barsten. Aangezien dat deze storing langer dan 48 uur heeft geduurd heb ik een brief naar UPC gestuurd om compensatie aan te vragen. Als anderen hier ook last van deze storing hebben raad ik jullie aan hetzelfde te doen. Als je compensatie wilt aanvragen stuur een brief naar:
UPC Digital
Antwoordnummer 899
Postbus 2900WB
Capelle a/d Ijssel
Hebben anderen in het gebied van Rotterdam hier ook last van?
Net 5
SBS 6
RTL 7
Jetex/ Veronica
Talpa/ Nickelodeon
TMF
Volgens de technische dienst van UPC ligt het niet aan UPC maar aan de zenders zelf. Persoonlijk geloof ik er niets van en vermoed dat UPC met het systeem aan het klungelen is om het Nagravision platform voor maandag klaar te hebben om nieuwe STC's (Thomson) te testen. Zoals gewoonlijk zijn Sagem gebruikers de dupe hiervan en UPC liegt te barsten. Aangezien dat deze storing langer dan 48 uur heeft geduurd heb ik een brief naar UPC gestuurd om compensatie aan te vragen. Als anderen hier ook last van deze storing hebben raad ik jullie aan hetzelfde te doen. Als je compensatie wilt aanvragen stuur een brief naar:
UPC Digital
Antwoordnummer 899
Postbus 2900WB
Capelle a/d Ijssel
Hebben anderen in het gebied van Rotterdam hier ook last van?

maar dit is zeker niet de eerste keer. We hebben hier nu al iets van 2 jaar upc digital en de flitsen tussen zwart wit en kleur blijven maar terug komen. Eens per maand hebben we wel een dagje waarop we gewoon maar beter via de goeie ouwe analoog kunnen kijken. Het zijn ook steeds dezelfde kanalen waar we het op hebben.