• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

sagem + MCE2005: WERKT!!! (Vanaf 3e post)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
921
Ik heb sinds kort ook een MCE2005 bak. Erg relaxed. Maar nu probeer ik mijn sagem decoder aan te sluiten. Beeld krijgen is geen enkel probleem. Alleen het lukt mij niet om naar andere zenders te zappen vanuit mce.

Iemand meer ervaring?!
 
Re: sagem + MCE2005: Beeld geen probleem, zappen lukt mij niet

Volgens mij omdat de sagem box weer een aparte decoder is. MCE is gemaakt om tv binnen te halen via de kabel en te zappen in de MCE decoder zelf. MCE ziet de Sagembox als 1 kanaal, Dus je kan alleen met 2 afstandsbedieningen werken.
 
Re: sagem + MCE2005: WERKT!!!

HET IS GELUKT ;D

Maar het probleem zit hem in de bijgeleverde 'infrarood extender'. Deze zorgt ervoor dat het geheel niet werkt.

Ik heb zojuist de 'infrarood extender' van mijn draadloos videozend systeem aangesloten op de ontvanger van MCE en ik kan met de MCE afstand bediening zappen en dus mijn UPC digital kanalen kijken op MCE met alle functies.

Jammer dat er in de gids nog weinig programma info te vinden is van de digital kanalen. iemand een idee waar ik deze info vandaan kan halen en of ik dit kan toevoegen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan