- Berichten
- 921
Ik heb sinds kort ook een MCE2005 bak. Erg relaxed. Maar nu probeer ik mijn sagem decoder aan te sluiten. Beeld krijgen is geen enkel probleem. Alleen het lukt mij niet om naar andere zenders te zappen vanuit mce.
Iemand meer ervaring?!
Iemand meer ervaring?!

