M
mwoe
Behalve de bekende zenders zoals een(belgie1) en WDR valt me vanochtend opeens op dat rtl4 nu ook het ruis probleem heeft.
Meerdere mensen hier problemen mee?
Zit al 3'5 maand te wachten op een bericht waarmee je bij bijv. BCC voor 15 euro een decoder plus digitale kaart kan halen. Zo'n 4 weken geleden nog eens over gebeld met Ziggo en de melding gekregen dat ik de bon alsnog toegestuurd zou krijgen; helaas tot op heden nog niets:evil:
Meerdere mensen hier problemen mee?
Zit al 3'5 maand te wachten op een bericht waarmee je bij bijv. BCC voor 15 euro een decoder plus digitale kaart kan halen. Zo'n 4 weken geleden nog eens over gebeld met Ziggo en de melding gekregen dat ik de bon alsnog toegestuurd zou krijgen; helaas tot op heden nog niets:evil:
Laatst bewerkt door een moderator:
