• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ruis met bellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter leeuw1974
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

leeuw1974

Ik heb het 3in1 pakket (power)
Als ik bel krijg een ruis te horen, niet heel erg maar ik had het niet via de KPN lijn.

Toestel is een siemens gigaset 265.


Iemand een idee hoe ik het kan oplossen
 
Ik heb het 3in1 pakket (power)
Als ik bel krijg een ruis te horen, niet heel erg maar ik had het niet via de KPN lijn.

Toestel is een siemens gigaset 265.


Iemand een idee hoe ik het kan oplossen
Heb je dat ook als je een 'vaste' telefoon aansluit ipv de Siemens ?
(ofwel zit het in de siemens, of combinatie siemens/modem of in het modem)

Heb je de basispost of handset soms vlak naast het modem staan ? (kan storen)

De ruis of storing is over het algemeen juist beter dan analoog vind ik, dus is er iets vreemds aan de hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan