L
leeuw1974
Ik heb het 3in1 pakket (power)
Als ik bel krijg een ruis te horen, niet heel erg maar ik had het niet via de KPN lijn.
Toestel is een siemens gigaset 265.
Iemand een idee hoe ik het kan oplossen
Als ik bel krijg een ruis te horen, niet heel erg maar ik had het niet via de KPN lijn.
Toestel is een siemens gigaset 265.
Iemand een idee hoe ik het kan oplossen