R
ronald68
Sinds enige tijd heb ik op een van mijn speakers een soort ruis. Ik heb in mijn huis 3 radio's aangesloten op de kabel. 2 daarvan geven een helder geluid. echter in een daarvan hoor ik in een van mijn speakers, als ik geen geluidsbron aanzet een irritante ruis. Ik ben al nagegaan of dit in speaker, of in mijn versterker zit, dit uitgesloten omdat, ik wanneer ik de apparatuur verwisseld door andere dit probleem blijft houden.
Echter wanneer ik de coaxkabel uit mijn receiver haal, heb ik geen last hiervan. Ik heb de coax vervangen door een andere maar probleem blijft bestaan.
Wie heeft, hiet ook last van( gehad), en weet hier een oplossing op.
Met vriendelijke groet,
ronald
Echter wanneer ik de coaxkabel uit mijn receiver haal, heb ik geen last hiervan. Ik heb de coax vervangen door een andere maar probleem blijft bestaan.
Wie heeft, hiet ook last van( gehad), en weet hier een oplossing op.
Met vriendelijke groet,
ronald