• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

rtl7HD uitval

  • Onderwerp starter Onderwerp starter martens38
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

martens38

vanavond merkte ik als ik naar RTL7HD zappte voor europaleague voetbal dat ik dan wel geluid hoorde, geen beeld (alles compleet zwart) en na 3 seconden valt het geluid ook weg. alsof de tv uit gegaan is, totaal geen beeld ook geen storingen en geen geluid. als ik op de info knop van mijn humax5050c druk krijg ik wel weer de info van de zender in beeld.
rtl7sd doet het wel gewoon. als ik verder zapp naar bijvoorbeeld sbs6 of Veronica, meteen weer gewoon prima beeld.
hebben meer mensen dit wel eens ervaren en wat is hier aan de hand?
 
de humax helemaal uitgezet (stroom er af) en na opstarten was het probleem weer weg. vreemd fenomeen?
 
Was gewoon 2 x een storing, had niks met de humax te maken. Je zag toch het logo van RTL 7 in beeld blijven staan..:roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee geen gewone storing en rtl7 logo was ook niet in beeld.
was continu de hele avond, steeds paar seconde geluid zonder beeld daarna helemaal niets geen beeld en geluid, ook geen logo, niets.
 
Hetzelfde, maar dan bij RTL5HD

Ik heb momenteel exact hetzelfde probleem, maar dan bij RTL5-HD. Eergisteren opgemerkt dat alleen RTL5HD geen beeld gaf, en het geluid stopt na zo'n 10 seconden. Verder geen melding in beeld, alleen de zenderinformatie wordt desgewenst getoond

Dit probleem doet zich voor op mijn Humax iHDR-5050C ontvanger. Ik ervaar geen problemen op de tweede tv aangesloten op een Humax ID-FOX C ontvanger (SD)

Ik heb al geprobeerd om de Humax iHDR-5050C enkele minuten van het stroom te halen en vervolgens weer te booten, maar dit heeft helaas niet geholpen. Heeft iemand nog tips?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
klinkt inderdaad als dezelfde klacht bij mij, toen hielp het wel om de stroom er even af te halen? ik zou verder niet weten wat dan wel kan helpen. wel een vreemde storing, was bij mij ook bij de humax5050c.

iemand van Ziggo die meeleest enig idee wat dit kan zijn?
 
Ik heb het uiteindelijk ook kunnen verhelpen. Hier was wel een volledige factory reset voor nodig. Ik vraag me wel af wat zoiets nou veroorzaakt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan