M
martens38
vanavond merkte ik als ik naar RTL7HD zappte voor europaleague voetbal dat ik dan wel geluid hoorde, geen beeld (alles compleet zwart) en na 3 seconden valt het geluid ook weg. alsof de tv uit gegaan is, totaal geen beeld ook geen storingen en geen geluid. als ik op de info knop van mijn humax5050c druk krijg ik wel weer de info van de zender in beeld.
rtl7sd doet het wel gewoon. als ik verder zapp naar bijvoorbeeld sbs6 of Veronica, meteen weer gewoon prima beeld.
hebben meer mensen dit wel eens ervaren en wat is hier aan de hand?
rtl7sd doet het wel gewoon. als ik verder zapp naar bijvoorbeeld sbs6 of Veronica, meteen weer gewoon prima beeld.
hebben meer mensen dit wel eens ervaren en wat is hier aan de hand?