• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

RTL4 al in breedbeeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Possible
  • Startdatum Startdatum
P

Possible

Alle

Ligt het aan mij of is RTL nu al breedbeeld aan het uitzenden? Me vriendin zit GTST te kijken alleen zie nu zwarte baken onder en boven.

8924
 
Als je een breedbeeld hebt zou je geen zwarte balken meer moeten zien bij digitale TV en zou tv automatisch naar full screen moeten overzappen (geen zoom).
Bij Panasonic en Sony is dat de beeldmodus "Wide"
 
GTST is zo te zien inderdaad breedbeeld, alleen letterbox.
Opnames zijn iig breedbeeld, maar er waren al meer programma's die dit hadden.
 
Macer zei:
Als je een breedbeeld hebt zou je geen zwarte balken meer moeten zien bij digitale TV en zou tv automatisch naar full screen moeten overzappen (geen zoom).
Bij Panasonic en Sony is dat de beeldmodus "Wide"

Ik heb een Sony breedbeeld die normaal altijd automatisch naar fullscreen gaat. Maar nu bij RTL4 gebeurt er niks en blijven de zwarte balken in beeld.
 
ik snap het niet heb een moderne 2006 breedbeeld tv (philips) en heb nu zwarte balken onder en boven, is dat nou positief??

moet ik nu de televisie op Autom. formaat zetten of breedbeeld (om optimaal te kunnen genieten van breedbeeld) en de mediabox staat op breedbeeld.
 
Vanaf vrijdag 1 juni gaan rtl echt over op breedbeeld.
Vanaf dan zal er ook een signaal meegestuurd worden zodat de tv het juiste beeldformaat kiest.
 
maathuis zei:
Vanaf vrijdag 1 juni gaan rtl echt over op breedbeeld.
Vanaf dan zal er ook een signaal meegestuurd worden zodat de tv het juiste beeldformaat kiest.

aha ok, maar vinden jullie de kwaliteit ook beter?? of ik zie ik dat nu verkeerd?
 
Weet iemand wat de meest ideale instelling is om optimaal van breedbeeld televisie te genieten. Ik bedoel dus op welke instelling moet je tv dan staan (automatisch aanpassen of breedbeeld) en welke stand de mediabox (ik neem aan breedbeeld) Ik heb een Philips 32PF9966 Ambilight.
 
Vergeet jullie mediadoos niet op 16:9 breed te zetten voor 1 juni. En niet op plat :P.
 
Terug
Bovenaan