Hallo allemaal
Ik heb gisteren even wat snoertjes opnieuw aangesloten op mijn surround versterker, en nu lijkt het erop dat de HD zenders van RTL in surround zijn?
Wie kan hier wat meer over vertellen...
Als ik schakel tussen SD rtl5 en HD RTL5 zie ik op kijn versterker dat ie omschakelt van stereo naar 5.1.
Ik heb gisteren even wat snoertjes opnieuw aangesloten op mijn surround versterker, en nu lijkt het erop dat de HD zenders van RTL in surround zijn?
Wie kan hier wat meer over vertellen...
Als ik schakel tussen SD rtl5 en HD RTL5 zie ik op kijn versterker dat ie omschakelt van stereo naar 5.1.
