P
Pietlut
https://www.totaaltv.nl/nieuws/formule-1-grand-prix-canada-live-op-tv--radio-en-internet/
Citaat: " Bij sommige aanbieders is RTL Deutschland onderdeel van aanvullende tv-abonnementsvormen".
Hoe zit dat nu met Ziggo eigenlijk? Men spreekt bij Ziggo over Tv standard. Maar voor deze standard moet je toch aanvullend betalen of niet?
En dan moet je denk ik ook bij andere aanbieders of zit ik verkeerd??
Citaat: " Bij sommige aanbieders is RTL Deutschland onderdeel van aanvullende tv-abonnementsvormen".
Hoe zit dat nu met Ziggo eigenlijk? Men spreekt bij Ziggo over Tv standard. Maar voor deze standard moet je toch aanvullend betalen of niet?
En dan moet je denk ik ook bij andere aanbieders of zit ik verkeerd??