• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

RTL 4 informatie blijft in beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jean
  • Startdatum Startdatum
J

Jean

Vreemd , RTL 4 ineens het informatiescherm in beeld , beeld loopt wel door , als ik op ok druk zegt hij dat ik geen abonnement heb. Sinds vandaag. Niet eerder gezien. Wel dat andere zenders geen ABO hebben ( wat ook nog aangepast moet worden ) maar daar blijft het beeld gewoon zwart.
 
Ik was al bang dat ik de enige was met dit probleem, maar hier precies hetzelfde. Ik neem aan dat je dan de Horizon hebt en dan hoort dit topic thuis bij: https://ziggoforum.nl/index/84/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
C0re zei:
Ik was al bang dat ik de enige was met dit probleem, maar hier precies hetzelfde. Ik neem aan dat je dan de Horizon hebt en dan hoort dit topic thuis bij: https://ziggoforum.nl/index/84/
En ....bij mij nog steeds hetzelfde .....Bij jou ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jean zei:
En ....bij mij nog steeds hetzelfde .....Bij jou ?

Ja, monteur stond toevallig gepland vanmiddag en de mijne is defect. Met mijn extra CI+ geen last.
 
C0re zei:
Ja, monteur stond toevallig gepland vanmiddag en de mijne is defect. Met mijn extra CI+ geen last.
En ruilde hij de box meteen om ?
 
Mijn box is toch niet defect, het is een activatieprobleem. Heb je al contact opgenomen met de webcare? Houd er wel rekening mee dat het nu razend druk is, dus het kan een aantal dagen duren voor ene reactie.
 
upc_horizon.jpg


Bedoelen we dit ? :'(
 
Mijn Film1 werkt nog wel op beiden maar nu klaagt RTL4 ook dat ik geen abonnement heb.
Vooral lastig met GTST verslaafde dochters. (Ik heb vreemd genoeg wel beeld, maar de
onderkant van het beeld blijft bedekt met het menu.
 
ook ik heb hier helaas last van sinds een paar dagen. Gaat wel lekker zo nog steeds geen Royaal zenders en nu dit er ook nog bij blijft weinig over om naar te kijken op deze manier.
 
Terug
Bovenaan