J
Jean
Vreemd , RTL 4 ineens het informatiescherm in beeld , beeld loopt wel door , als ik op ok druk zegt hij dat ik geen abonnement heb. Sinds vandaag. Niet eerder gezien. Wel dat andere zenders geen ABO hebben ( wat ook nog aangepast moet worden ) maar daar blijft het beeld gewoon zwart.