• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Royal zenders onterecht verwijderd.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eddy
  • Startdatum Startdatum
E

eddy

Ik ben nu echt razend; UPC heeft onterecht de royal zenders uit het pakket van mijn famillie verwijderd bij de UPC balie langs geweest voor dit probleem en alles zou binnen 24 uur in orde zijn,..Niet dus,.. sinds 14 december zijn de royal zenders niet meer te ontvangen. Ondanks vele mails, tweets en contact met balie medewerkers lijkt het erop dat mijn klachten worden genegeerd, ik krijg althans geen antwoord van ze. Maar wat mij echt laaiend maakt is dat mijn familie juist op dit moment gebeld wordt door een UPC medewerkster die een "mooie aanbieding" probeert aan te smeren, Grrrr,.. :thumbsdownangry: en dat terwijl zij in het NIET bel register staan voor marketing doeleinden ! Eerlijk gezegd ben ik de laatste jaren goed door de UPC medewerkers geholpen,..maar nu gaat het dus echt weer mis! Op onderstaande brief wordt niet gereageerd, en ondertussen stijgt mijn bloeddruk !!!!

Beste medewerkers UPC webcare,

Herhaaldelijk probeer ik met jullie in contact te komen (zie e-mails en tweets) over het royal
pakket probleem bij de famillie ****** **** te Amsterdam, *******straat **.
Sinds de abonnements gegevens zijn gewijzigd ontvangen zij geen Royal pakket zenders
meer.

De "aanvullende" Hindustaanse zenders worden wel gewoon doorgegeven op het
betreffende adres.

In de overeenkomst die aan de balie afgesloten is staat duidelijk vermeld wat de wijzigingen
zijn, ook het Royal pakket staat duidelijk op de overeenkomst aangegeven.
Kort samengevat komt de overeenkomst er op neer dat alles hetzelfde blijft maar dat de
internet sneheid omhoog gaat naar 50 / 3 mb.

Ook is er een nieuwe TV decoder afgegeven omdat de oudere TV decoder niet naar
tevredenheid functioneerde en er geen HDMI kabel op aangesloten kon worden. (nieuwere
TV toestellen beschikken NIET meer over een scart aansluiting). Wel levert bijvoorbeeld
Samsung 1 rgb naar scart addapter mee, maar dan kan de DVD speler niet meer worden
aangesloten. Bij de nieuwe decoder is ook een nieuwe smartcard geleverd.

De problemen beginnen zo langzamerhand vervelende / irritante vormen aan te nemen
omdat mijn famillie nu al sinds 14 december jl. zonder royal pakket zenders zit.

Gisteren heb ik ook al bij herhaling gepoogd contact met jullie op te nemen, ook zijn wij
hiervoor aan de UPC balie op de kabelweg in Amsterdam geweest, zie hiervoor de
voorgaande e-mail.

Wij zijn het nu echt zat om dagelijks e-mails en tweets te typen en steeds naar het UPC
kantoor aan de kabelweg af te reizen om de zaak tot een oplossing te brengen, dit zou toch
anders kunnen lijkt mij.

Nogmaals verzoek ik jullie met spoed contact op te nemen met mijn famillie in de **********traat ** op telefoonnummer 020*******.

Nogmaals dank voor de te nemen moeite en ik hoop nu toch echt dat er een beetje schot in
de zaak komt.
 
Heel erg vervelend en ik begrijp je frustratie compleet, maar ik wil even 2 dingen rechtzetten.

eddy zei:
Maar wat mij echt laaiend maakt is dat mijn familie juist op dit moment gebeld wordt door een UPC medewerkster die een "mooie aanbieding" probeert aan te smeren, Grrrr,.. :thumbsdownangry: en dat terwijl zij in het NIET bel register staan voor marketing doeleinden !

Als abonnee van UPC mag je altijd gebeld worden door UPC betreffende marketing, verdient geen schoonheidsprijs, maar is niet verboden. Dat kan het Bel-me-niet-register niet voorkomen, je bent klant en zij mogen je bellen voor aanbiedingen.

Artikel 8 Hoe gaan wij om met uw persoonlijke gegevens?

8.1 UPC verwerkt uw persoonlijke gegevens, zoals persoons-, verkeers- en gebruiksgegevens. UPC doet dit voor de volgende doelen:

• opstellen en uitvoeren van uw overeenkomst en voor de facturatie en betalingsadministratie;
• waarborgen van onze kwaliteit en het ontwikkelen van onze diensten;
• marktonderzoek, verkoopactiviteiten en direct marketing voor diensten van UPC en daarbij aangesloten ondernemingen en van zorgvuldig geselecteerde derden. Als u hier bezwaar tegen heeft, kunt u dit doorgeven aan UPC;
• leveren van diensten;
• beheren van het netwerk en het verzamelen van management- en beleidsinformatie.

Je moet dus je bezwaar kenbaar maken bij UPC.

eddy zei:
(nieuwere TV toestellen beschikken NIET meer over een scart aansluiting)

Ik heb een nieuwe TV en daar zit gewoon nog een scart-aansluiting op, naast de vele HDMI aansluitingen. Niet alle nieuwe TV's zijn dus scart-loos. Dat het beeld er niet uitziet via scart doet er even niet toe.

Heel veel succes met de afwikkeling!
 
Creative Solution zei:
Heel erg vervelend en ik begrijp je frustratie compleet, maar ik wil even 2 dingen rechtzetten.

Als abonnee van UPC mag je altijd gebeld worden door UPC betreffende marketing.

Ben ik het NIET mee eens, bij UPC kan je aangeven dat je NIET gebeld wilt worden voor marketing doeleinden, dat is hun eigen NIET bel register. Dat UPC NIET belregister is er niet voor niets. Bovendien verplicht de toezichthouder OPTA, telecom en internet providers het NIET belregister te respecteren.
 
eddy zei:
Ben ik het NIET mee eens, bij UPC kan je aangeven dat je NIET gebeld wilt worden voor marketing doeleinden, dat is hun eigen NIET bel register.

Jij hebt in je eerste bericht niet erbij gezet dat het een UPC Bel-me-niet register betreft. Hetgeen ik ook gequote heb. Vandaar de verwarring.

Heb je dit bericht overigens wel middels PM naar 1 van de Webcare medewerkers gestuurd? Wassily of Ryan kunnen je dan helpen.

Hier plaatsen is namelijk geen garantie dat er ook daadwerkelijk iets aan gedaan wordt, ze hebben het enorm druk en er kunnen natuurlijk wat berichten tussendoor glippen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Creative Solution zei:
Je moet dus je bezwaar kenbaar maken bij UPC.
Bezwaar is duidelijk aangegeven en komt ook naar voren in de bovenstaande brief, ook bezwaar kenbaar gemaakt aan de "UPC marketingdame" die belde, de vermelding in het niet belregister wordt hersteld.
 
Creative Solution zei:
Jij hebt in je eerste bericht niet erbij gezet dat het een UPC Bel-me-niet register betreft.
Oh ja,... je hebt gelijk,.. was een beetje onduidelijk van me.
 
Bel-me-niet register betreft enkel 'koude' marketing-telefoontjes.
Overal waar je een abo hebt en dus je gegevens aanwezig zijn staat
bij desbetreffende in de AV dat men de gegevens zelf mogen gebruiken
voor hun marketing TENZIJ je dat ZELF bij desbetreffende afmeld.
 
@Wolter

Beetje mosterd na de maaltijd, want als je alle berichten gelezen had, dan had je kunnen lezen dat bewust persoon daar voor ook bezwaar aangetekend heeft bij UPC. Ze hadden niet mogen bellen.
 
Terug
Bovenaan