E
eddy
Ik ben nu echt razend; UPC heeft onterecht de royal zenders uit het pakket van mijn famillie verwijderd bij de UPC balie langs geweest voor dit probleem en alles zou binnen 24 uur in orde zijn,..Niet dus,.. sinds 14 december zijn de royal zenders niet meer te ontvangen. Ondanks vele mails, tweets en contact met balie medewerkers lijkt het erop dat mijn klachten worden genegeerd, ik krijg althans geen antwoord van ze. Maar wat mij echt laaiend maakt is dat mijn familie juist op dit moment gebeld wordt door een UPC medewerkster die een "mooie aanbieding" probeert aan te smeren, Grrrr,..
en dat terwijl zij in het NIET bel register staan voor marketing doeleinden ! Eerlijk gezegd ben ik de laatste jaren goed door de UPC medewerkers geholpen,..maar nu gaat het dus echt weer mis! Op onderstaande brief wordt niet gereageerd, en ondertussen stijgt mijn bloeddruk !!!!
Beste medewerkers UPC webcare,
Herhaaldelijk probeer ik met jullie in contact te komen (zie e-mails en tweets) over het royal
pakket probleem bij de famillie ****** **** te Amsterdam, *******straat **.
Sinds de abonnements gegevens zijn gewijzigd ontvangen zij geen Royal pakket zenders
meer.
De "aanvullende" Hindustaanse zenders worden wel gewoon doorgegeven op het
betreffende adres.
In de overeenkomst die aan de balie afgesloten is staat duidelijk vermeld wat de wijzigingen
zijn, ook het Royal pakket staat duidelijk op de overeenkomst aangegeven.
Kort samengevat komt de overeenkomst er op neer dat alles hetzelfde blijft maar dat de
internet sneheid omhoog gaat naar 50 / 3 mb.
Ook is er een nieuwe TV decoder afgegeven omdat de oudere TV decoder niet naar
tevredenheid functioneerde en er geen HDMI kabel op aangesloten kon worden. (nieuwere
TV toestellen beschikken NIET meer over een scart aansluiting). Wel levert bijvoorbeeld
Samsung 1 rgb naar scart addapter mee, maar dan kan de DVD speler niet meer worden
aangesloten. Bij de nieuwe decoder is ook een nieuwe smartcard geleverd.
De problemen beginnen zo langzamerhand vervelende / irritante vormen aan te nemen
omdat mijn famillie nu al sinds 14 december jl. zonder royal pakket zenders zit.
Gisteren heb ik ook al bij herhaling gepoogd contact met jullie op te nemen, ook zijn wij
hiervoor aan de UPC balie op de kabelweg in Amsterdam geweest, zie hiervoor de
voorgaande e-mail.
Wij zijn het nu echt zat om dagelijks e-mails en tweets te typen en steeds naar het UPC
kantoor aan de kabelweg af te reizen om de zaak tot een oplossing te brengen, dit zou toch
anders kunnen lijkt mij.
Nogmaals verzoek ik jullie met spoed contact op te nemen met mijn famillie in de **********traat ** op telefoonnummer 020*******.
Nogmaals dank voor de te nemen moeite en ik hoop nu toch echt dat er een beetje schot in
de zaak komt.
Beste medewerkers UPC webcare,
Herhaaldelijk probeer ik met jullie in contact te komen (zie e-mails en tweets) over het royal
pakket probleem bij de famillie ****** **** te Amsterdam, *******straat **.
Sinds de abonnements gegevens zijn gewijzigd ontvangen zij geen Royal pakket zenders
meer.
De "aanvullende" Hindustaanse zenders worden wel gewoon doorgegeven op het
betreffende adres.
In de overeenkomst die aan de balie afgesloten is staat duidelijk vermeld wat de wijzigingen
zijn, ook het Royal pakket staat duidelijk op de overeenkomst aangegeven.
Kort samengevat komt de overeenkomst er op neer dat alles hetzelfde blijft maar dat de
internet sneheid omhoog gaat naar 50 / 3 mb.
Ook is er een nieuwe TV decoder afgegeven omdat de oudere TV decoder niet naar
tevredenheid functioneerde en er geen HDMI kabel op aangesloten kon worden. (nieuwere
TV toestellen beschikken NIET meer over een scart aansluiting). Wel levert bijvoorbeeld
Samsung 1 rgb naar scart addapter mee, maar dan kan de DVD speler niet meer worden
aangesloten. Bij de nieuwe decoder is ook een nieuwe smartcard geleverd.
De problemen beginnen zo langzamerhand vervelende / irritante vormen aan te nemen
omdat mijn famillie nu al sinds 14 december jl. zonder royal pakket zenders zit.
Gisteren heb ik ook al bij herhaling gepoogd contact met jullie op te nemen, ook zijn wij
hiervoor aan de UPC balie op de kabelweg in Amsterdam geweest, zie hiervoor de
voorgaande e-mail.
Wij zijn het nu echt zat om dagelijks e-mails en tweets te typen en steeds naar het UPC
kantoor aan de kabelweg af te reizen om de zaak tot een oplossing te brengen, dit zou toch
anders kunnen lijkt mij.
Nogmaals verzoek ik jullie met spoed contact op te nemen met mijn famillie in de **********traat ** op telefoonnummer 020*******.
Nogmaals dank voor de te nemen moeite en ik hoop nu toch echt dat er een beetje schot in
de zaak komt.