• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Royaal pakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter VeRTeX
  • Startdatum Startdatum
V

VeRTeX

Had eerst het extra channel pakket in combinatie met extreme. Ik las de aanbieding van het 3 is 2 pakket en heb me daar dus voor aangemeld. Nu dus extreme + onbeperkt + royaal met DVR. Nieuwe mediabox binnen aansluiten en alles werkt goed. Alleen nu merk ik dat ik geen royaal heb. Moet bij on demand voor het meeste abboneren en programma gemist kan ik niet gebruiken. Moet ik nog effe blijven wachten tot het automatisch goed komt of effe bellen of ze niet iets vergeten zijn ;)
 
ik zou de helpdesk maar even bellen dan kunnen ze het gelijk goedzetten
 
Nou ik had dus precies hetzelfde. Samen met de UPC medewerker alle instellingen doorgelopen:
- Mijn abonnement stond correct ingesteld als zijnde 'Royaal'

Dus weer gefocust op de Mediabox:
- Terug naar fabrieksinstellingen
- Automatische software update doorgevoerd (stekker eruit en 30 sec wachten)
- Handmatige software update doorgevoerd (pijltje naar links achter het deurtje inhouden tijdens aanzetten)
- Alle codes in de Mediabox gecontroleerd of deze matchen met de codes in hun systemen
- Signaalsterkte 100%
- Alle overige checks op 'kanaal 999' op groen

Conclusie van de medewerker was 'dat er een monteur lang moest komen'. Op mijn vraag 'om wat te doen?' was zijn antwoord: 'Uw probleem oplossen'. Ik had mijn twijfels of dat ergens toe zou leiden wat had sterk het vermoeden dat het probleem niet bij mij in huis was, maar dat hij ergens iets over het hoofd zag.

Gelukkig moest ik de afspraak met de monteur afzeggen! Om een nieuwe afspraak te maken belde ik weer met de helpdesk. Ditmaal een hele heldere dame aan de telefoon en.... na 5 minuten vond zij uit dat 'op een andere pagina in ons systeem was On Demand nog niet aangezet'. Hier mee was het probleem dus opgelost. Zonder monteur!
 
Zucht, zo zie je maar weer dat er een enorm verschil in kwaliteit zit bij de HD medewerkers. Volgens mij kun je als je weer een onwillig/onkundig type aan de lijn hebt gehad hem of haar vriendelijk bedanken en opnieuw bellen in de hoop wel een kundig persoon aan de lijn te krijgen.
 
Terug
Bovenaan