• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Royaal of Starter + DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter LDawg
  • Startdatum Startdatum
L

LDawg

Dilemma!!!

Met het 3-in-1 pakket zijn Royaal en Starter + DVR even duur. Wat raden jullie aan? Kijkt ooit iemand wel eens naar die extra zenders van royaal?
En ik doe inclusief HD zenders, maar neemt de DVR wel in HD op, en moet die weer in een aparte HDMI poort in de TV?
Dan krijg ik dus:
1. Digitale TV ontvanger = 1 HDMi
2. DVR = 1HDMi
3. Xbox 360 = 1 HDMi
of gaat de DVR in de Digitale TV ontvanger?
 
De standaard mediaboxen van UPC werken met SCART, zowel de "kale" als de DVR.

Alleen de HD boxen gebruiken HDMI, zowel de "kale" als de DVR.
 
Ik weet niet zeker of ik het goed begrijp, maar volgens mij denk je dat de mediabox (digitale tv ontvanger) + DVR, 2 aparte apparaten zijn.
Bij een mediabox + dvr zit de dvr (harddisk) gewoon in de mediabox ingebouwd.
 
Johnny54 zei:
Ik weet niet zeker of ik het goed begrijp, maar volgens mij denk je dat de mediabox (digitale tv ontvanger) + DVR, 2 aparte apparaten zijn.
Bij een mediabox + dvr zit de dvr (harddisk) gewoon in de mediabox ingebouwd.
Aha, dat wist ik inderdaad niet ;)

Maar mijn andere vraag, zit er wat interessante kost bij de extra kanalen van UPC Royaal?
 
Moeilijk te beantwoorden want iedereen heeft een andere smaak.
Je hebt met Royaal wel veel meer zenders en dus een grotere keuze en kans dat er zenders bij zitten die je graag kijkt.

Overzicht zenders Royaal: https://www.upc.nl/televisie/tv_zenders/#Digitale-tv-royaal
 
Persoonlijk vind ik dat als je digitaal gaat,je dan meteen royaal moet nemen.
Het aanbod is toch groter dan analoog.
 
Flow zei:
Persoonlijk vind ik dat als je digitaal gaat,je dan meteen royaal moet nemen.
Het aanbod is toch groter dan analoog.

Inderdaad waar. Maar een ander feit is dat het "royale" pakket steeds minder wordt kwa aanbod.
 
Het voordeel van Royaal is, dat je 10 dagen uitzending gemist hebt tegen over 2 dagen (vandaag en gisteren) bij standaard.
 
En je hebt een hoop series meer die je gratis kan kijken bij Royaal.
 
Terug
Bovenaan