• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Royaal maandelijks opzegbaar?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter starter
  • Startdatum Startdatum
S

starter

Als ik via "mijn UPC" mijn pakket wil aanpassen met Royaal pakket dan wordt er weer een nieuw jaarcontract aangemaakt. Als je op de site een nieuw pakket aanvraagt, dan staat bij Royaal dat dit maandelijks opzegbaar is.

Geldt de maandelijkse opzegbaarheid alleen bij nieuwe jaarcontracten?

Ik twijfel in een overstap van UPC naar Glasvezel van Telfort. Puur om de extra kanalen en de prijs. Mijn vrouw is aan huis gebonden en wil graag extra kanalen. Ik wil natuurlijk de scherpste prijs. Mijn vrouw is echter "pro UPC"
 
Waar heb je dat gelezen?
Ik zie alleen: De looptijd van uw abonnement is 12 maanden, daarna maandelijks opzegbaar

Dus bij nieuw afsluiten, of aanpassen van abonnement eerst weer een jaarcontract en daarna weer per maand opzegbaar.
 
Voor het aanvragen of opzeggen van het Royaal pakket kun je denk ik beter Esther_UPC benaderen. Vanuit de topic per 1 augustus bij de tijd.

Esther-UPC zei:
@Mabili,

Dat ligt hem echt aan Mijn UPC. Mocht je Royaal/HD willen opzeggen kun je dit aan mij laten weten. Ik kan dit gewoon maandelijks voor je opzeggen. Dit blijft gewoon een optie die maandelijks opzegbaar is.
 
Jep, maar toch raar dat je hoofd-abonnement wel degelijk een jaar erbij krijgt/ en geupgrade wordt. Heb je een gunstig abo uit het verleden en wil je royaal, pech dan je hele abo gaat naar de voorwaarden-van-de-huidige-abo's .
 
Esther heeft t opgelost. Het wordt gezien als een extra zenderpakket. Dus maandelijks opzegbaar. Kennelijk gaat het met "mijn UPC' niet goed. Esther gaat dit uitzoeken.
 
Ik heb hetzelfde probleem: Royaal HD is niet op te zeggen via 'Mijn UPC' zonder een nieuw abonnement aan te gaan. Ik heb Esther al een PM gestuurd hierover, hopelijk kan zij hier iets aan doen.
 
Het is vrij simpel. Daar ben ik achtergekomen, nadat ik zelfstandig Foxsports moets opzeggen. Je standaard TV en internet gaan weer voor een jaar in. Al de rest is per maand opzegbaar. Echter het is een verandering van het pakket. Dit geeft UPC het recht om je weer voor een jaar aan de basisshit te binden. De klant kan weggaan, omdat het pakket en/of voorwaarden anders worden. Maar waar moet je naartoe. Hier geen glasvezel, en de komende 10 jaar zie ik het ook niet komen. Telefoonlijntje is absoluut onvergelijkbaar met wat ik nu heb. We zitten dus in gewoon in een altijd verliezende positie. Zeker nudat er helemaal geen concurrent op de kabel meer wordt toegestaan.
 
Als je het via 'Mijn UPC' doet is er idd geen andere mogelijkheid dan je hele pakket voor een jaar vernieuwen, maar ik lees toch echt het volgende op de website van UPC:

'Dit pakket is op basis van een jaarcontract inclusief UPC Digitale Kabel TV & Radio, en is daarna maandelijks opzegbaar. De extra opties (die niet in het pakket zitten) zijn maandelijks opzegbaar. Lees de voorwaarden. Alle tarieven zijn inclusief het btw-tarief van 21%.'

Dus dan moet iemand van UPC dat dan maar handmatig omzetten zolang dat via 'Mijn UPC' niet werkt, zoals ik inmiddels via een PM aan Esther_UPC heb gevraagd.

Ik hoop dus op een voorspoedige reactie eerdaags!
 
Terug
Bovenaan