- Berichten
- 4.151
- Digitale TV
- Ziggo
Dacht van niet toch? Maar via bestellen via site wil die me naar ongunstiger 40Mbit pakket omzetten..tja dat gaan we niet doen dus.
Heb nu iets van 43€ met 50 Mbit voor alles in 1 (nog zo een ouderwets gunstig abo, wat ik echt niet ga opzeggen), wil niet naar 46€ voor 40Mbit alles in 1. En ja daarboven op moet dan nog Royaal komen. Kortom ik wil voor 48 met Royaal, niet voor 51(en lousy 40 Mbit).
Heb laatst Fox gehad, dat abo had géén effect op mijn oude pakket.
Heb nu iets van 43€ met 50 Mbit voor alles in 1 (nog zo een ouderwets gunstig abo, wat ik echt niet ga opzeggen), wil niet naar 46€ voor 40Mbit alles in 1. En ja daarboven op moet dan nog Royaal komen. Kortom ik wil voor 48 met Royaal, niet voor 51(en lousy 40 Mbit).
Heb laatst Fox gehad, dat abo had géén effect op mijn oude pakket.