• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Royaal afsluiten, hele abo gewijzigd..?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Dacht van niet toch? Maar via bestellen via site wil die me naar ongunstiger 40Mbit pakket omzetten..tja dat gaan we niet doen dus.

Heb nu iets van 43€ met 50 Mbit voor alles in 1 (nog zo een ouderwets gunstig abo, wat ik echt niet ga opzeggen), wil niet naar 46€ voor 40Mbit alles in 1. En ja daarboven op moet dan nog Royaal komen. Kortom ik wil voor 48 met Royaal, niet voor 51(en lousy 40 Mbit).

Heb laatst Fox gehad, dat abo had géén effect op mijn oude pakket.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan