G
Gijs1
Hallo
Even een vraagje. Ik zie dat een router die op het kabelmodem wordt aangesloten aan de internetkant DHCP moet worden ingesteld.
Ik neem aan dat ik aan de LAN-kant gewoon static-IP adressen mag gebruiken ?
graag jullie advies
groet
Gijs
Even een vraagje. Ik zie dat een router die op het kabelmodem wordt aangesloten aan de internetkant DHCP moet worden ingesteld.
Ik neem aan dat ik aan de LAN-kant gewoon static-IP adressen mag gebruiken ?
graag jullie advies
groet
Gijs