• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

router

  • Onderwerp starter Onderwerp starter do12
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

do12

waneer krijgt de gemeente houten(utrecht)een gratis router zit nu al een jaar te wachten de monteur zei dat het voor 2012 zou komen nu nog niks gehad anders koop ik er zelf wel 1.:cry:
mischien weten jullie meer?

mvg deedee
 
Dit hang o.a af welk abbo je hebt. Als je een alles in een plus hebt dan zou je er mogelijk krijgen maar als je Alles in een Extra hebt dan krijg je hem niet omdat deze modems als snel genoeg zijn en niet vervangen hoeven te worden.

Stelregel is volgens mij ook zolang je huidige modem snel genoeg is dat deze niet direct vervangen wordt. Pas als er aanleiding is om het modem te vervangen omdat je huidige verouderd is of problemen geeft krijg je een andere.

Stel je ook niet veel voor van de combinatie. Er zit nu bv nog een bug in de firmware zodat je problemen kunt krijgen met bellen icm met WiFi.
Zo zijn er nog wel wat dingen te vinden in het topic. Bij sommige werkt alles prima en andere zijn overgegaan naar weer een losse router.

Wil je zekerheid dan Ziggo bellen en je vraag daar stellen dan weet je waar je aan toe bent.
 
ik heb alleen internet en tv van van ziggo de monteur die er vorigjaar was zei dat bij iedereen de modem werd vervangen door een router .

mvg deedee
 
Dat is dus niet juist en dan heeft hij je verkeerde info gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan