Ik heb een probleem met mijn instelling van mijn router, ik heb een Sitecom WL-153, als ik 192.168.0.1 en dan aanmelden met admim dan systeem starten - instel hulp - verbinding kiezen en neem dan Casema enz met de motorola modem - dan veld met hostnaam 
? en MAC.adres 000000000, maar wat is mijn hostnaam is dat de c0000000 of mijn ww die ik toen van casema/wanadoo gekregen heb of mijn nieuwe ww die ik zelf heb aangemaakt voor mijn mails bij Ziggo, wie kan mij helpen, ik kom wel op een onbeveilgd netwerk, anders kan ik niet op mijn router komen.

? en MAC.adres 000000000, maar wat is mijn hostnaam is dat de c0000000 of mijn ww die ik toen van casema/wanadoo gekregen heb of mijn nieuwe ww die ik zelf heb aangemaakt voor mijn mails bij Ziggo, wie kan mij helpen, ik kom wel op een onbeveilgd netwerk, anders kan ik niet op mijn router komen.
