T
Tom523
Beste leden,
Ik zit met een probleempje wat ik niet 1,2,3 kan oplossen, waar ik toch wel redelijk technisch ben. Ik maak al geruime tijd gebruik van Internet van Ziggo. Ik heb een modem van Ubee waaraan een Wifi-Router Sitecom WL-366 N300 hangt. Vanaf het modem loopt een UTP kabel naar de router, en aan de router hangen 2 internetkabels voor de verbindingen van de vaste PC`s in het huis. Nu is het zo dat de bekabelde PC`s gewoon internet hebben. Alleen doet het WiFi het niet. Bij verschillende mobiele apparaten heb ik dit al geprobeerd. Het WiFi netwerk komt wel in beeld te staan maar er komt een Authentication error. Hierdoor kan ik niet verbinden.
Dit probleem is plotseling gekomen en ik hoop graag dat er een oplossing is, aangezien ik nu al een aantal dagen op 3G moet functioneren. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om dit op te lossen.
Alvast dank!
Tom
Ik zit met een probleempje wat ik niet 1,2,3 kan oplossen, waar ik toch wel redelijk technisch ben. Ik maak al geruime tijd gebruik van Internet van Ziggo. Ik heb een modem van Ubee waaraan een Wifi-Router Sitecom WL-366 N300 hangt. Vanaf het modem loopt een UTP kabel naar de router, en aan de router hangen 2 internetkabels voor de verbindingen van de vaste PC`s in het huis. Nu is het zo dat de bekabelde PC`s gewoon internet hebben. Alleen doet het WiFi het niet. Bij verschillende mobiele apparaten heb ik dit al geprobeerd. Het WiFi netwerk komt wel in beeld te staan maar er komt een Authentication error. Hierdoor kan ik niet verbinden.
Dit probleem is plotseling gekomen en ik hoop graag dat er een oplossing is, aangezien ik nu al een aantal dagen op 3G moet functioneren. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om dit op te lossen.
Alvast dank!
Tom
voor de hulp!