• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Router werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jordi85

Hallo,

Sinds een paar dagen werkt mijn Sitecom 54G niet meer. Het Wifi signaal is wel zichtbaar, maar het internet werkt niet meer. Ik heb hierover contact gehad met Ziggo en mij werd geadviseerd om een nieuwe router aan te schaffen. Er werd mij een TP-link aangeraden. Na aanschaf bleek het probleem zich aan te houden. De volgende dag heb ik een Netgear N300 Gigabit Router aangeschaft.
Ik ben nu 3 dagen bezig om internet te krijgen. Ik ben al 4 telefoontjes met Ziggo verder en 1 telefoontje met Service+ maar krijg geen duidelijke hulp. Ik word er langzamer hand gek van, want het moet niet moeilijk zijn. Mijn modem van Ubee werkt wel normaal. Ik heb trouwens een Imac en weet niet of het daaraan ligt!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan/wil helpen!

Groeten Jordi
 
Dat is draadloos neem ik aan ? Heb je al bedraad geprobeerd ?
 
Vul in de router eens handmatig de dns-servers van Ziggo in.

Ik weet het moet niet nodig zijn, maar ik heb zelf eens ondervonden dat het helpt.

Ziggo:
dns ziggo 1: 212.54.40.25
dns ziggo 2: 212.54.35.25
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan