Hallo,
Sinds een paar dagen werkt mijn Sitecom 54G niet meer. Het Wifi signaal is wel zichtbaar, maar het internet werkt niet meer. Ik heb hierover contact gehad met Ziggo en mij werd geadviseerd om een nieuwe router aan te schaffen. Er werd mij een TP-link aangeraden. Na aanschaf bleek het probleem zich aan te houden. De volgende dag heb ik een Netgear N300 Gigabit Router aangeschaft.
Ik ben nu 3 dagen bezig om internet te krijgen. Ik ben al 4 telefoontjes met Ziggo verder en 1 telefoontje met Service+ maar krijg geen duidelijke hulp. Ik word er langzamer hand gek van, want het moet niet moeilijk zijn. Mijn modem van Ubee werkt wel normaal. Ik heb trouwens een Imac en weet niet of het daaraan ligt!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan/wil helpen!
Groeten Jordi
Sinds een paar dagen werkt mijn Sitecom 54G niet meer. Het Wifi signaal is wel zichtbaar, maar het internet werkt niet meer. Ik heb hierover contact gehad met Ziggo en mij werd geadviseerd om een nieuwe router aan te schaffen. Er werd mij een TP-link aangeraden. Na aanschaf bleek het probleem zich aan te houden. De volgende dag heb ik een Netgear N300 Gigabit Router aangeschaft.
Ik ben nu 3 dagen bezig om internet te krijgen. Ik ben al 4 telefoontjes met Ziggo verder en 1 telefoontje met Service+ maar krijg geen duidelijke hulp. Ik word er langzamer hand gek van, want het moet niet moeilijk zijn. Mijn modem van Ubee werkt wel normaal. Ik heb trouwens een Imac en weet niet of het daaraan ligt!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan/wil helpen!
Groeten Jordi