W
WesleyvdS
Ik heb al een paar maanden internet van Ziggo, draadloos..nooit problemen mee gehad.
Tot ik sinds afgelopen zondagavond ineens het probleem heb dat ik wel verbinding heb (volgens mijn computer), maar dingen als internet, msn e.d. zeggen dat ik geen internetverbinding heb.
Ik heb al meerdere malen de klantenservice van Ziggo gebeld, maar deze lezen mijn modem uit en zeggen dat alles prima werkt en ik maar de fabrikant moet bellen, terwijl hun mij de router en usb stick meegeleverd hebben.
De router en modem heb ik al meedere malen gereset, maar ik blijf hetzelfde probleem houden en het is mateloos irritant!!
Tot ik sinds afgelopen zondagavond ineens het probleem heb dat ik wel verbinding heb (volgens mijn computer), maar dingen als internet, msn e.d. zeggen dat ik geen internetverbinding heb.
Ik heb al meerdere malen de klantenservice van Ziggo gebeld, maar deze lezen mijn modem uit en zeggen dat alles prima werkt en ik maar de fabrikant moet bellen, terwijl hun mij de router en usb stick meegeleverd hebben.
De router en modem heb ik al meedere malen gereset, maar ik blijf hetzelfde probleem houden en het is mateloos irritant!!
