Beste Ziggo-gebruikers,
Ik maak gebruik van een Ziggo Ubee evw321b waarbij het wifi prima werkt maar op een ding na...
Alle computers / laptops / mobiele telefoons werken perfect met het internet via de wifi echter is mijn macbook schijnbaar een uitzondering hierop...
Mijn macbook van begin 2011 word om de 10 minuten uitgesloten van een internet verbinding.
Ik blijf wel via het draadloze signaal verbonden met de router maar ik kan niet het internet op.
Aan het signaal kan het niet liggen omdat ik er vlak bij heb gezeten maar toch op 1 of andere manier geen internet meer door krijg van de router.
Om dit op te lossen schakel ik op de mac de wifi even uit, en dan weer in waarna ik weer 10 min kan internetten...
Heeft iemand hier ervaring mee of weet hiervoor een oplossing? Ik hoor graag jullie reacties op dit rare fenomeen. Ook als jullie meer info nodig hebben.
Groeten,
E.
ps. reacties met dat ik beter een windows pc had kunnen kopen kan je mij besparen
Ik maak gebruik van een Ziggo Ubee evw321b waarbij het wifi prima werkt maar op een ding na...
Alle computers / laptops / mobiele telefoons werken perfect met het internet via de wifi echter is mijn macbook schijnbaar een uitzondering hierop...
Mijn macbook van begin 2011 word om de 10 minuten uitgesloten van een internet verbinding.
Ik blijf wel via het draadloze signaal verbonden met de router maar ik kan niet het internet op.
Aan het signaal kan het niet liggen omdat ik er vlak bij heb gezeten maar toch op 1 of andere manier geen internet meer door krijg van de router.
Om dit op te lossen schakel ik op de mac de wifi even uit, en dan weer in waarna ik weer 10 min kan internetten...
Heeft iemand hier ervaring mee of weet hiervoor een oplossing? Ik hoor graag jullie reacties op dit rare fenomeen. Ook als jullie meer info nodig hebben.
Groeten,
E.
ps. reacties met dat ik beter een windows pc had kunnen kopen kan je mij besparen
