K
kc103
Ik heb een Ziggo plus abo. Per 1 april is snelheid verhoogd naar 50 mb.
Draadloos maak ik contact met de sitecom 351 door mijn atheros AR 9285 adapter (asus).
Voor 1 april gaf speedtest ziggo een snelheid aan van 40 mb.
Momenteel geeft hij nog steeds maximaal 40 mb aan.
Gekke is dat upload wel 4,8 geeft dus deze gaat wel goed.
Gedraad aan modem geeft hij wel 50mb.
Wat inmiddels gedaan (na gezocht te hebben op dit forum):
Modem en router diverse malen gereset, geen resultaat.
Router geupdate met nieuwste versie.
Router staat op N snelheid en adapter auto.
Sitecom 352 adapter erop gezet ook max 40 mb.
Kanalen gewisseld van 11 naar 7 of 6, werkt soms heel even en dan valt hij weer terug naar maximaal 40mb.
Iemand anders nog meer ideen
Draadloos maak ik contact met de sitecom 351 door mijn atheros AR 9285 adapter (asus).
Voor 1 april gaf speedtest ziggo een snelheid aan van 40 mb.
Momenteel geeft hij nog steeds maximaal 40 mb aan.
Gekke is dat upload wel 4,8 geeft dus deze gaat wel goed.
Gedraad aan modem geeft hij wel 50mb.
Wat inmiddels gedaan (na gezocht te hebben op dit forum):
Modem en router diverse malen gereset, geen resultaat.
Router geupdate met nieuwste versie.
Router staat op N snelheid en adapter auto.
Sitecom 352 adapter erop gezet ook max 40 mb.
Kanalen gewisseld van 11 naar 7 of 6, werkt soms heel even en dan valt hij weer terug naar maximaal 40mb.
Iemand anders nog meer ideen

Laatst bewerkt door een moderator: