Z
ZanZiB@R
Beste mensen van UPC,
Een kleine tijd geleden, januari 2009, heb ik een router besteld bij de UPC. de Netgear WNR3500.
Ik heb ong. 5 weken moeten wachten voor dat de router eindelijk binnen was. Nou geen probleem, ik kan wel eventjes zonder router.. Echter toen kwam de router binnen (kleine 4/5 weken geleden) en bleek dat deze niet goed functioneerde.
De internet verbinding viel continue weg. Nadat de router aangaf dat er een nieuwe firmware update beschikbaar was. Heb ik deze uitgevoerd. Na een half uur flashen kwam er in de browser te staan dat de pagina niet kon worden weergegeven. Gebeld met de UPC helpdesk en de standaard "oplossingen" proberen uit te voeren. Dit functioneerde allemaal niet en ik moest even contact opnemen met de Netgear Technical Support. Met de Supportlijn kwamen we tot de conclusie dat de router "gebricked" was (overleden dus).
Ik werd hierop teruggebeld door UPC (wat ik netjes vond..) dat ze een retour doos deze kant op zouden sturen, dat de router dan retour gestuurd kon worden en als deze binnen was bij UPC er direct een andere router mijn kant op zou komen. Na een week wachten was er nog steeds GEEN retourdoos. Ik weer gebeld met de UPC.. er was iets mis gegaan bij de TNT.. en ze zouden een nieuwe doos versturen. Deze kreeg ik na 2 dagen binnen. De router netjes ingepakt en opgestuurd naar UPC (2,5 week geleden nu)..
Vorige week heb ik contact gehad met UPC en de retour doos was binnen, echter was er nog geen andere router verstuurd. De persoon in kwestie vertelde mij dat hij een mailtje ging sturen naar de Router afdeling (wie dit allemaal kunnen regelen..) en dat hij me terug zou bellen als hij meer wist.
2 uur later werd ik inderdaad teruggebeld met de mededeling dat de router direct verstuurd zou worden en dat ik deze vrijdag (vorige week dus), maandag of dinsdag (gisteren) zou ontvangen. Het is nu woensdag.. tot heden nog niks ontvangne. Ik weer gebeld met de UPC helpdesk.. en nu werd mij verteld dat er nog steeds gewacht wordt op antwoord van de Router afdeling.. Kortom.. De conclusie die ik hieruit haal is dat de router nog niet is verzonden.. en dat ik maar moet afwachten.
De Helpdesk medewerker vertelde mij dat ze er niets aan kon doen.. De gemiddelde wachttijd op een nieuwe router is 4 tot 6 weken werd nog even duidelijk herhaald. Waarop ik zoiets had van annuleer de boel maar. Want ik ga niet 4/5 maand op een product wachten. Dit is gewoon slechte service!
Kan een UPC medewerker op dit forum mij misschien verder helpen?? Want ik word er onderhand een beetje moe van. Er worden dingen beloofd die niet worden nagekomen. En ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Verder nooit problemen gehad met UPC.. en ben tot nu toe nog een tevreden klant.. maar dit gaat me te ver.
HELP!?
Mvg,
Rick Spronk
**edit**
Weg weg en weg.. Alvast bedankt voor het nakijken.. hoop dat dit snel geregeld kan worden!
Een kleine tijd geleden, januari 2009, heb ik een router besteld bij de UPC. de Netgear WNR3500.
Ik heb ong. 5 weken moeten wachten voor dat de router eindelijk binnen was. Nou geen probleem, ik kan wel eventjes zonder router.. Echter toen kwam de router binnen (kleine 4/5 weken geleden) en bleek dat deze niet goed functioneerde.
De internet verbinding viel continue weg. Nadat de router aangaf dat er een nieuwe firmware update beschikbaar was. Heb ik deze uitgevoerd. Na een half uur flashen kwam er in de browser te staan dat de pagina niet kon worden weergegeven. Gebeld met de UPC helpdesk en de standaard "oplossingen" proberen uit te voeren. Dit functioneerde allemaal niet en ik moest even contact opnemen met de Netgear Technical Support. Met de Supportlijn kwamen we tot de conclusie dat de router "gebricked" was (overleden dus).
Ik werd hierop teruggebeld door UPC (wat ik netjes vond..) dat ze een retour doos deze kant op zouden sturen, dat de router dan retour gestuurd kon worden en als deze binnen was bij UPC er direct een andere router mijn kant op zou komen. Na een week wachten was er nog steeds GEEN retourdoos. Ik weer gebeld met de UPC.. er was iets mis gegaan bij de TNT.. en ze zouden een nieuwe doos versturen. Deze kreeg ik na 2 dagen binnen. De router netjes ingepakt en opgestuurd naar UPC (2,5 week geleden nu)..
Vorige week heb ik contact gehad met UPC en de retour doos was binnen, echter was er nog geen andere router verstuurd. De persoon in kwestie vertelde mij dat hij een mailtje ging sturen naar de Router afdeling (wie dit allemaal kunnen regelen..) en dat hij me terug zou bellen als hij meer wist.
2 uur later werd ik inderdaad teruggebeld met de mededeling dat de router direct verstuurd zou worden en dat ik deze vrijdag (vorige week dus), maandag of dinsdag (gisteren) zou ontvangen. Het is nu woensdag.. tot heden nog niks ontvangne. Ik weer gebeld met de UPC helpdesk.. en nu werd mij verteld dat er nog steeds gewacht wordt op antwoord van de Router afdeling.. Kortom.. De conclusie die ik hieruit haal is dat de router nog niet is verzonden.. en dat ik maar moet afwachten.
De Helpdesk medewerker vertelde mij dat ze er niets aan kon doen.. De gemiddelde wachttijd op een nieuwe router is 4 tot 6 weken werd nog even duidelijk herhaald. Waarop ik zoiets had van annuleer de boel maar. Want ik ga niet 4/5 maand op een product wachten. Dit is gewoon slechte service!
Kan een UPC medewerker op dit forum mij misschien verder helpen?? Want ik word er onderhand een beetje moe van. Er worden dingen beloofd die niet worden nagekomen. En ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Verder nooit problemen gehad met UPC.. en ben tot nu toe nog een tevreden klant.. maar dit gaat me te ver.
HELP!?
Mvg,
Rick Spronk
**edit**
Weg weg en weg.. Alvast bedankt voor het nakijken.. hoop dat dit snel geregeld kan worden!


)