• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Router probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kimzr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kimzr

Hallo,

het oude probleem is verholpen maar nu is dit al het 2de probleem van de router! Iedere keer als ik op de computer (vista) wil internetten doet het internet het niet, maar zodra ik mijn laptop (XP) aanzet en internet aanklik doet hij het op de laptop en op de computer.. Ik zou graag willen dat de computer het zelf deed i.p.v dat ik mijn laptop er iedere keer moet voor aan zetten! Iemand hulp met goede uitleg?

Mvg Kim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan