• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Router na Modem ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter OmitZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

OmitZ

Ik heb nu een router na mijn nieuwe modem van Ziggo. Werkt allemaal prima maar ik vroeg mij af of ik het ook anders kan instellen.
Op dit moment communiceer ik met computers onderling die zijn aangesloten op de router. Maar ik vraag mij af of apparaten ook kunnen communiceren met elkaar als de één op de modem is aangesloten en de ander op de router.

ter verduidelijking een plaatje:
zirou.PNG


Overigens heb ik op zowel de modem als de router de wifi aangezet met beiden dezelfde ssid en dat werk fantastisch. Op die van de modem heb ik wel de AppleAirport in de ban gedaan omdat die anders mijn computers op de TP-Link niet zag. (en daar heb je meteen mijn probleem...)

Kortom, kan ik via de LAN aansluitingen van mijn modem ook het netwerk zien die van de computers die op de router zijn aangesloten.
Ik wil namelijk met de Airport verbinding kunnen maken met iTunes en ik wil met de TviX verbinding kunnen maken met een computer waarop de films staan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan