• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Router met geschikte throughput / Doorvoersnelheid voor UPC Extreme

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ritesh
  • Startdatum Startdatum
R

Ritesh

Hallo,

Wellicht is hier eerder over gesproken maar na een zoektocht op dit forum kom ik niet tegen waar ik naar opzoek ben.

Mijn Asus WLG500x ondersteunt maar een maximale thoughtput van +\- 20 mbit. Nu blijkt de download snelheid van Extreme omhoog te gaan en wil ik graag upgraden naar een router met hogere throughput.

Mijn vraag is nu of er hier bekend is welk merken routers, met het liefst een throughput van tenminste 50 mbit, zijn geschikt voor het UPC netwerk?

Ik hoop dat er misschien een lijstje of iets dergelijks beschikbaar is,

Alvast bedankt!
 
Ritesh zei:
Hallo,

Wellicht is hier eerder over gesproken maar na een zoektocht op dit forum kom ik niet tegen waar ik naar opzoek ben.

Mijn Asus WLG500x ondersteunt maar een maximale thoughtput van +\- 20 mbit. Nu blijkt de download snelheid van Extreme omhoog te gaan en wil ik graag upgraden naar een router met hogere throughput.

Mijn vraag is nu of er hier bekend is welk merken routers, met het liefst een throughput van tenminste 50 mbit, zijn geschikt voor het UPC netwerk?

Ik hoop dat er misschien een lijstje of iets dergelijks beschikbaar is,

Alvast bedankt!

Heb zelf eens Asus wl500Gp en die kan zeker tot 50Mbit wan-lan-lan-wan.
 
Dit helpt denk ik wel:

https://www.smallnetbuilder.com/component/option,com_chart/Itemid,189/
 
Ik draai al een tijd met de Netgear WPN824, wordt ook door UPC (voorgeïnstalleerd en al) verkocht. Heeft, dacht ik , een WAN-snelheid van 42 MB/s. Kan je ruim mee uit de voeten..
 
Top jongens! Bedankt

Ik denk da tik ga voor de D-Link 655

Goede keuze? wat denken jullie?
 
plankie zei:
Dit helpt denk ik wel:

https://www.smallnetbuilder.com/component/option,com_chart/Itemid,189/

Hmm, mijn router (Sitecom DC 202 v5) staat er niet bij....jammer, vraag me namelijk ook af of deze met de extra 4 Mbps overweg kan.
 
Terug
Bovenaan